افزایش مرگ‌ومیر سالمندان با تشدید بحران خدمات مراقبتی در انگلیس



  اخبار  پزشکی  ,خبرهای  پزشکی, مرگ‌ومیر سالمندان
بررسی‌های انجام گرفته در انگلیس نشان می‌دهد تعداد افرادی که در این کشور بر اثر زمین خوردن و شکستگی ناشی از آن فوت می‌کنند، رو به افزایش است.

به گزارش ایسنا، در این بررسی آمده‌ است: تعداد افرادی که به دلیل زمین خوردن و شکستگی فوت می‌کنند به خصوص در سنین سالخوردگی رو به افزایش است. این آمار نگرانی‌ها را در مورد محدودیت‌ها در حوزه خدمات اجتماعی و کمبود نیرو در بیمارستان‌ها و آسایشگاه‌های سالمندان در این کشور بیشتر کرده‌ است.

 

پزشکان اظهار داشتند: درحالیکه این روند به بالا رفتن میانگین سنی جمعیت مرتبط است این حقیقت که رشد نرخ مرگ و میرها از افزایش تعداد افراد بالای ۶۵ سال فراتر رفته زنگ خطر است.

 

آمارهای منتشر شده در انگلیس و ولز حاکی از آن است که بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۶ در میان مردان بالای ۸۵ سال، نرخ مرگ و میر افزایش ۱۷۷ درصدی داشته‌ است. این افزایش در میان زنان کمتر بوده اما همچنان حائز اهمیت است.

 

افتادن و سقوط درصورتیکه موجب خونریزی مغزی یا شکستگی لگن شده و درمان نشود به طور مستقیم فوت فرد را به همراه دارد.

 

به گزارش روزنامه گاردین، کارشناسان انگلیسی با بیان اینکه خطر افتادن و شکستگی تحت تاثیر افزایش میانگین سنی بیشتر شده، اظهار داشتند: فاکتورهای دیگری از قبیل چاقی یا سوء تغذیه نقش حائز اهمیتی در این زمینه بازی می‌کنند. همچنین کمبود نیروی پرستار و نیروی خدمات درمانی در بیمارستان‌ها و آسایشگاه‌های سالمندان می‌تواند دراین افزایش نقش داشته باشند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------