حذف قیمت اقلام مصرفی پزشکی خارج از فهرست استراتژیک



  اخبار پزشکی ,خبرهای  پزشکی ,اقلام پزشکی

رئیس اداره نظارت و ارزیابی(بازرسی) تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: قیمت اقلام پزشکی مصرفی خارج از فهرست استراتژیک، از فردا از لینک استعلام این اداره کل حذف می شود. 

به گزارش مهر، مجید حمیدی، افزود: پیرو مصوبه کمیسیون قیمت گذاری مورخ دوم مرداد ۹۶ و متعاقب دستور مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی، قیمت تمامی اقلام خارج از فهرست استراتژیک از دهم شهریور از لینک استعلام قیمت اقلام مصرفی در وب سایت این اداره کل حذف خواهند شد.

 

وی گفت: پیرو مصوبه یازدهمین کمیسیون قیمت گذاری در تاریخ ۱۲ آبان ۹۵ ، فهرست اقلامی که مشمول تعیین سقف قیمت ریالی توسط اداره کل می باشند بعنوان فهرست استراتژیک تعیین گردیده اند.

 

حمیدی در خصوص تعیین تکلیف قیمت اقلامی که از وب سایت اداره کل حذف خواهند شد، افزود: طی مذاکرات و مکاتبات انجام شده با انجمن ها و اتحادیه ها مقرر گردید در اسرع وقت نسبت به تعیین سقف قیمت این اقلام اقدام نمایند تا پس از اعلام سقف قیمت پیشنهادی به اداره کل و طرح و تصویب در کمیسیون قیمت گذاری، موارد اطلاع رسانی گردد. لذا  در خصوص اقلام خارج از فهرست استراتژیک، تمامی شرکت ها می بایست از طریق انجمن ها و اتحادیه ها پیگیر تعیین سقف قیمت اقلام باشند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------