جام طلایی ایران در کنگره جهانی سونوگرافی



  اخبارپزشکی,خبرهای  پزشکی,جام طلایی ایران

تیم ملی پزشکی ایران طی رقابتی در حاشیه پنجمین دوره کنگره جهانی سونوگرافی در کانادا، جام جهانی سونوگرافی را از آن خود کرد. 

به گزار ش ایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی معاونت درمان وزارت بهداشت، به مناسبت صد و پنجاهمین سالگرد تولد کشور کانادا، پنجمین دوره کنگره جهانی سونوگرافی با حضور پیشکسوتان و بزرگان حوزه سونوگرافی در آموزش پزشکی روز ١٣ اکتبر ۲۰۱۷ در مونترال کانادا برگزار شد.

 

تیم دانشگاه علوم پزشکی ایران طی دو روز برگزاری کنگره به ارائه نتیجه پژوهش تیم، معرفی متد جدید و مبتکرانه پرداخت که با استقبال شرکت کنندگان اعم از متخصصان در حیطه طب اورژانس و داخلی قرار گرفت.

 

در مرحله نخست، رقابت بین ١٧ تیم از سراسر دنیا در شش بخش همراه با اسکن بیماران در بالین و پاسخ به سوالات و کیس‌های مطرح شده، تیم دانشگاه علوم پزشکی ایران با اقتدار در صدر نشست و همراه تیم‌های شرکت کننده از دانشگاه امریکا و کانادا به مرحله نهایی راه یافت.

 

بر اساس این گزارش؛ در مرحله نهایی طی رقابتی سخت و پر هیجان، تیم ملی ایران توانست با اقتدار جام جهانی سونوگرافی را برای اولین بار تصاحب کند.

 

گفتنی است؛ شکوه کریمی زارچی، یاسمین صدری، مهرزاد شفیعی و نیما شکرریز فومنی زارچی به سرپرستی دکتر چهاردولی اعضا تشکیل دهنده تیم دانشگاه علوم پزشکی ایران در این کنگره بودند.

 

  اخبارپزشکی,خبرهای  پزشکی,جام طلایی ایران

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------