وزیر بهداشت: تلاش می‌کنیم دچار کمبود دارو نشویم



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,وزیر بهداشت
وزیر بهداشت گفت: در مورد وضعیت دارو فعلا مشکلی نداریم. تلاش می‌کنیم که مشکلی پیش نیاید و با کمبود دارو مواجه نشویم. 

به گزارش ایسنا، دکتر سیدحسن هاشمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان این‌که یکی از اهداف اصلی ما برای جامعه باید فضاسازی روانی باشد، اظهار کرد: خیلی از مواقع در شرایط خاص کسی برنده است که افکار عمومی را در سطح ملی و بین‌المللی مدیریت کند،  پس ما هم باید مراقبت کنیم که در این زمینه گوش به زنگ باشیم.

 

وی با تاکید بر این‌که در مورد وضعیت دارو فعلا مشکلی نداریم، گفت: این موضوع بدان معنی نیست که در آینده مشکلی نخواهیم داشت و تیم‌های مختلف ما کار می‌کنند و امیدواریم همان طور که آرزو داریم این موضوع محقق شود و به اهداف‌مان برسیم و کمبودی بوجود نیاید.

 

وزیر بهداشت ادامه داد: حتما مطمئن باشید به دنبال تحریم‌ها یکی از حوزه‌هایی که بر ما فشار خواهند آورد، همین بخش دارو و پزشکی است.  کسانی که از ابزار تحریم استفاده می‌کنند یکی از بخش‌های آنان در این موضوع بخش دارو و تجهیزات پزشکی است؛ چرا که کمبود آنها داد مردم را در خواهد آورد.  پس ما باید حواس‌مان باشد که چنین اتفاقی نیفتد و بتوانیم داروی مورد نیازمان را تامین کنیم.

 

هاشمی در پاسخ به این پرسش که آیا کمبود دارویی در کشور ایجاد نخواهد شد؟  گفت: این سوال را بسیار از من پرسیده‌اید من خواهشم این است که دیگر تکرار نکنید؛  چرا که تکرار یک سوال گاه باعث اضطراب می‌شود. مثل این‌که شما هر روز از من بپرسید حالم خوب است یا نه و از جایی به بعد من با خودم فکر می‌کنم که واقعا حالم خوب است یا خیر. پس باز هم تاکید می‌کنم که ما در این موضوع تلاش می‌کنیم که مشکلی پیش نیاید و با کمبود دارو مواجه نشویم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------