وزیر بهداشت: مشکلات درمانی قابل تحمل نیست/ سرنوشت طرح تحول سلامت



  اخبارپزشکی ,خبرهای پزشکی,طرح تحول سلامت

وزیر بهداشت با بیان اینکه مردم اثرات طرح تحول سلامت را لمس کرده اند، گفت: این تغییر و تحولات راه بی برگشتی است که حتما در آینده برکات بیشتر آن به مردم خواهد رسید.

به گزارش مهر، دکتر سید حسن هاشمی در خصوص زمان تاثیر طرح تحول سلامت، گفت: تغییرات آغاز شده و در زمان رای اعتماد گرفتن از مجلس شورای اسلامی نیز عرض کردم که طرح تحول سلامت حداقل به زمان ده تا ۱۵ ساله نیاز دارد تا به ثمر بنشیند زیرا هیچ نظام سلامت کارآمدی در دنیا وجود ندارد که دوره گذار یکی دو دهه را با حمایت کامل دولت و مجلس سپری نکرده باشد.

وی بر لزوم حمایت مجلس کنونی و دولت ها و مجالس آینده از حوزه سلامت در کشور تاکید کرد و گفت: مردم ممکن است هر مشکلی را تحمل کنند اما مشکلات در حوزه درمان و دارو برای آنها قابل تحمل و پذیرش نیست و دولت یازدهم حرکتی را آغاز کرده که همراه با رضایتمندی بالایی از سوی مردم بوده و امیدوارم که ادامه داشته باشد و نمایندگان مردم در مجلس نیز تصمیمات عالمانه و بر زمین مانده را بگیرند.

هاشمی پایداری منابع حوزه سلامت، دفاع و مراقبت از حقوق مردم، موضوع بیمه ها و تولیت حوزه سلامت را از اقدامات مهم پیش روی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی دانست و افزود: ۸۰ درصد اقدامات حوزه سلامت مربوط به سایر دستگاه ها از جمله وزارت جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و صنایع است.

وزیر بهداشت با بیان اینکه مردم اثرات طرح تحول سلامت را لمس کرده اند، گفت: این تغییر و تحولات راه بی برگشتی است که حتما در آینده برکات بیشتر آن به مردم خواهد رسید.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------