این شکر طبیعی عروق و اندام های بدن را پاکسازی می کند



  اخبارپزشکی,خبرهای پزشکی ,شکر طبیعی

محققان به تازگی دریافته اند که یک نوع از شکر طبیعی موسوم به trehalose از خواص درمانی خاصی برخوردار است و می تواند به تصفیه و پاکسازی عروق و شریان های بدن انسان کمک کند. 

به گزارش مهر به نقل از اسلش گیر، شکر معمولا ماده ای مضر برای سلامت انسان تلقی می شود، اما trehalose در این میان یک استثنا تلقی می شود. تزریق این نوع شکر به موش ها تاثیری مثبت بر سیستم ایمنی بدن آنها گذارده و به پاکسازی شریان های بدن، کاهش چربی کبد و ... کمک کرده است.

 

پژوهشگران دانشگاه واشنگتن که این بررسی را انجام داده اند می گویند trehalose برای پاکسازی سلول های بدن موش ها از آلودگی ها و عفونت ها نیز موثر بوده و حتی به پاکسازی ارگان هایی که دچار سوءرفتار بوده اند کمک کرده، موجب حذف پروتئین های بدشکل و پلاک های خطرناک موجود در شریان ها شده است.

 

البته هنوز مشخص نیست تکرار این آزمایش ها بر روی انسان ها لزوما به همین نتیجه منجر شود و قرار است در آینده آزمایش های تکمیلی به همین منظور صورت بگیرد.

 

یکی از نگرانی ها در این زمینه تاثیرات جانبی احتمالی استفاده از این نوع شکر برای درمان بیماری هاست. همچنین در مورد روش تزریق ایمن trehalose هم نگرانی ها و ابهاماتی وجود دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------