آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

انتقاد «عارف» از کسانی که خود را سخنگوی بزرگان اصلاحات معرفی می‌کنند



اخبار,اخبار سیاسی,محمدرضا عارف

رئیس فراکسیون امید مجلس با انتقاد از کسانیکه خود را سخنگوی بزرگان اصلاحات معرفی می کنند، هشدار داد که جریان اصلاحات باید مراقبت کند از درون ضربه نخورد چرا که در مواقعی از درون جریان اصلاحات صداهایی شنیده می شود که جز ایجاد چالش و هزینه در درون خانواده اصلاحات دستاورد دیگری ندارد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا عارف در دیدار با جمعی از اعضای شورای شهر کرج، با اشاره به مشکلات استان البرز بویژه شهر کرج بر ضرورت برنامه‌ریزی مدون برای حل این مشکلات تاکید کرد و گفت: فرصت خدمت به مردم به سرعت باد می گذرد و ما مسئولین اگر نتوانیم گوشه‌ای از مشکلات مردم را که توانایی حل آن را داریم مرتفع کنیم نباید انتظار داشته باشیم که مردم با ما همراهی داشته باشند.

 

وی با اشاره به ظرفیت‌های مستعد نیروی انسانی در کشور بویژه نسل جوان، تصریح کرد: یادمان نرود که نسل جوان باانگیزه و نخبه که در ایام انتخابات بیشترین فعالیت را در ستادهای انتخاباتی داشته‌اند می توانند موتور محرکه توسعه در کشور باشند و باید به نحو شایسته ای از این ظرفیت بالقوه استفاده کرد بخصوص در شهر کرج که این قشر از جامعه می‌توانند اتاق فکر خوبی برای مدیریت شهری باشند.

 

رئیس فراکسیون امید با مرور فعالیت‌های جریان اصلاح‌طلب در دهه ۹۰ ، یادآور شد: جریان اصلاحات در دهه اخیر ظرفیت خود را به خوبی نشان داد و نقشه برخی جریانات که می خواستند القاء کنند جریان اصلاح طلب به دنبال رو دررویی با نظام است را نقش بر آب کرد و به مرور فاصله خود را با حاکمیت ترمیم کرد.

 

وی با بیان اینکه در انتخاب مسیر به درستی عمل کردیم، خاطرنشان کرد: در مقطعی که برخی به دنبال حذف جریان اصلاح‌طلب بودند، گفتمان اصلاحات با راهبرد مشارکت فعال در انتخابات در ۳ انتخاباتی که در دهه ۹۰ برگزار شد توانست به پیروزی دست پیدا کند البته هدف گفتمان اصلاحات صرفا حضور در قدرت نیست بلکه هدف اصلاح برخی سازوکارها در داخل نظام است که برای تحقق این هدف حضور در قدرت می تواند بسیار کمک کننده باشد.

 

عارف با یادآوری فعالیت‌های صورت گرفته برای انتخابات اخیر شوراها، گفت: انتظار ما از شوراهای اسلامی شهر و روستا بخصوص شوراهای کلان شهرها این است که به عقبه گفتمانی خود توجه داشته باشند و یک صدا از شوراها شنیده شود. نهاد شوراها که میراث دوران اصلاحات است در دور جدید باید خروجی قابل اعتنایی برای افکار عمومی داشته باشد و نباید خود را درگیر روزمرگی کند و باید مهمترین دغدغه آن خدمت به مردم و پاسخ به مطالبات آنها در ارتباط با مدیریت شهری و اختیارات خود باشد.

 

رئیس فراکسیون امید با تاکید بر اینکه جریان اصلاحات باید مراقبت کند از درون ضربه نخورد، خاطرنشان کرد: متاسفانه در مواقعی از درون جریان اصلاحات صداهایی شنیده می شود که جز ایجاد چالش و هزینه در درون خانواده  اصلاحات دستاورد دیگری ندارد و شخصا امیدوارم که اینگونه مواضع از سرناآگاهی باشد و همه دوستان به رمز پیروزی و موفقیت این جریان که وحدت و انسجام است توجه جدی کنند.

 

وی با بیان اینکه برخی افراد برای خود تکلیف فرض می کنند که به نیابت از برخی بزرگان اصلاحات رهنمودهایی صادر کنند، تصریح کرد: در جریان انتخابات اخیر هیات رئیسه مجلس شاهد بودیم عده‌ای مدعی سخنگویی از جانب برخی بزرگان اصلاحات شدند و خواستند در تصمیمات فراکسیون امید مداخله کنند که چون از نیت باطنی آنها خبر داشتیم روی خوش به آنها نشان داده نشد هر چند در گذشته هم  همین افراد چنین اقداماتی انجام داده بودند ولی بعدا در جلسات خصوصی عذرخواهی کردند.

 

گفتنی است در ابتدای این دیدار تعدای از اعضای شورای شهر کرج گزارشی از فعالیتهای این شورا بویژه روند طی شده برای انتخاب شهردار جدید ارائه کردند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------