آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

روایت محمد جواد فتحی از دلایل استعفایش از مجلس



اخبار,اخبار سیاسی,محمد جواد فتحی

نماینده اصلاح‌طلب تهران می‌گوید در این سال‌های نمایندگی‌اش بارها مشکلات ساختاری نسبت به نظام قانون‌گذاری را متذکر شده‌ اما هیچ اقدام اصلاحی در این زمینه صورت نگرفته است.

محمد جواد فتحی نماینده تهران و عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس نهم خرداد ماه استعفای خود از نمایندگی را تحویل هیات رئیسه مجلس داد و این موضوع هفته پیش رسانه‌ای شد.  حالا او در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» از دلایل استعفایش می‌گوید؛ او با بیان اینکه دلیل استعفایم ارتباطی به اصلاح قانون آیین دادرسی کیفری ندارد، گفت: چنانچه استعفایم در دستور کار مجلس قرار بگیرد در آن ۳۰ دقیقه دلایلم را خواهم گفت.

 

او با اشاره به انتقاداتی که پیش از این نیز به عملکرد مجلس داشت، گفت: مشکلات ساختاری نسبت به نظام قانون‌گذاری را بارها گفته‌ام و متذکر شده‌ام اما هیچ اقدام اصلاحی صورت نگرفته است.

 

این نماینده مجلس ادامه داد: فکر می‌کنم شرایطی که در دو سال گذشته وجود داشته در دو سال آینده هم ادامه پیدا می‌کند وهیچ امیدی به اصلاح در این چارچوب وجود ندارد. به همین دلیل وقتی من نقش و تاثیری مثبتی به نفع جامعه نمی‌توانم داشته باشم به نظر می‌رسد تنها راه این است که خودم را کنار بکشم.

 

فتحی با اشاره به عملکرد فراکسیون امید در مجلس، گفت: فراکسیون امید نهایت سعی و تلاشش را داشته تا کارهایی که می‌توانسته را انجام دهد و قول‌ها و وعده‌هایی که به مردم داده را محقق کند. بنابراین فراکسیون امید اقداماتی که با توجه به ظرفیت موجود می‌توانسته را انجام داده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------