آخرین اخبار سیاسی

حوزه علمیه کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

مقایسه حوزه علمیه کاظم صدیقی و مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

دیده بان ایران | حوزه علمیه امام خمینی تحت مدیریت کاظم صدیقی با مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

علی مطهری: مردم ۶ ماه مقاومت کنند/ دولت به مردم بگوید در چه شرایطی هستیم



اخبار,اخبار سیاسی,علی مطهری

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت باید با زبان ساده با مردم صحبت کند و بگوید در چه شرایطی هستیم و ریشه گرانی‌ها در چیست و دست دولت چقدر باز است، در اینصورت مردم نیز از دولت قبول می‌کنند.

به گزارش ایسنا، علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم ترحیم حجت الاسلام حسینی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا مجلس قصد ندارد برای گرانی‌های اخیر اقدامی انجام دهد؟ گفت: الان کشور در شرایط سختی است و حل مشکلات کار مجلس به تنهایی نیست و هر سه قوه باید با هم کار کنند، اما عنصر اصلی دولت است و با هدایت او باید این مشکلات اقتصادی حل و فصل شود.

 

وی با تاکید بر اینکه کشور در شرایط سختی است و هر دولتی که باشد به این آسانی نمی‌تواند از این بحران رهایی یابد، افزود: به نظر من دولت باید شرایط اقتصاد کشور را صادقانه برای مردم شرح دهند؛ چراکه دست دولت باز نیست و نمی‌تواند دلار به بازار تزریق کند تا قیمت‌ها پایین بیاید.

 

مطهری با بیان به اینکه برخی حرف‌ها در ارتباط با وضعیت اقتصادی امروز کشور را نمی‌توان گفت، اضافه کرد: از خارج به دولت فشارهایی در حال وارد شدن است تا ایران زانو زده و پای میز مذاکره برود. اگر مردم ۶ ماه مقاومت کنند، وضعیت اقتصادی بهتر خواهد شد.

 

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: دولت باید با زبان ساده با مردم صحبت کند و بگویند در چه شرایطی هستیم و ریشه گرانی‌ها در چیست و دست دولت چقدر باز است، در اینصورت مردم نیز از دولت قبول می‌کنند.

 

وی درباره حضور دیروز عصر روحانی در مجموعه تفریحی توچال و انتقادات مطرح شده در این زمین، ظهار کرد: اصل رفتن آقای روحانی به این مجموعه تفریحی ایرادی ندارد؛ چراکه زیاد نشستن پشت میز هم بیماری می‌آورد.

 

مطهری در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه برخی می‌گویند گرانی‌ها عامل داخلی داشته و ناشی از فشار برخی گروه‌های فشار است، گفت: بعید می‌دانم؛ گرانی‌ها ناشی از ضعف نظارت دولت است، نظارت قوی تری باید وجود داشته باشد، اکنون باید سازمان تعزیرات حکومتی وارد شود چراکه برخی از این گرانی‌ها کاذب بوده و واقعی نیست و جلوی اینها باید گرفته شود.

 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  امروز کشور در وضعیتی ویژه قرار دارد، درباره طرح برخی اظهارات مبنی بر استعفای روحانی از ریاست جمهوری گفت: الان زمان تسویه حساب سیاسی و انتقام گیری نیست بلکه الان همه باید دست به دست هم دهیم تا از این بحران خارج شویم.

 

مطهری درباره موضوع مطرح شده از سوی رئیس دفتر رییس جمهور درباره ترمیم کابینه هم گفت: ممکن است برخی وزرا و مدیران مناسب جایگزین افراد دیگر شوند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------