میرزایی نیکو: مشکلات کشور با بخشنامه حل نمی‌شود



اخبار,اخبار سیاسی,قاسم میرزایی نیکو

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات کشور با دستور و بخشنامه حل نمی‌شود، تمام مدیران استان تهران در نقطه اصلی کشور قرار دارد و وظیفه آن‌ها بسیار سنگین است.

 به گزارش تسنیم، قاسم میرزایی نیکو امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان تهران با اشاره به ضرورت اقدامات اجرایی برای حل مشکلات اظهار داشت: مشکلات کشور با دستور و بخشنامه حل نمی‌شود، تمام مدیران استان تهران در نقطه اصلی کشور قرار دارد و وظیفه آن‌ها بسیار سنگین است.

 

وی خطاب به استاندار تهران افزود: شما هر هفته به یکی از شهرستان‌های استان تهران سرزده و مسائل مشکلات آن‌ها را از نزدیک بررسی می‌کنید، اما باید پای درد دل مدیران نشست و به طور جمعی تصمیم بگیریم تا در مواجه با مسائل کشور چه طور برخورد کنیم.

 

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس با اشاره به ضرورت حل مشکلات تصریح کرد: باید یک جلسه صبح تا عصر خارج از تشریفات شورای برنامه‌ریزی برگزار شود تا همه مدیران مسائل را مطرح و بهتر بتوانیم آن‌ها راحل کنیم.

 

میرزایی نیکو ادامه داد: بخش عمده مشکلات کشور قابل حل است که در این زمینه بخشی که مربوط به سطح ملی است را سعی می‌کنیم از طریق مجلس دنبال کنیم و تغییر و تحولات لازم را ایجاد کنیم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: مدیران و مسئولان استان تهران باید با همکاری و تشریک مساعی به دنبال راه حل‌های اجرایی و عملیاتی برای مشکلات و مسائل استان باشند تا شرایط به خوبی پیش رود.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------