آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

علوی: برخورد امنیتی راهکار مقابله با شبهه‌های فکری نیست/ نباید به زندگی خصوصی مردم کاری داشت



اخبار,اخبار سیاسی,علوی

وزیر اطلاعات گفت: برخورد امنیتی با شبهه‎های عقیدتی و فکری موجب استحکام آن و تعصب طرفدارانش می‎شود و نتیجه لازم را ندارد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمود علوی در مجمع طلاب و فضلای استان فارس مقیم قم با اشاره به هجمه گسترده دشمنان علیه دین مبین اسلام، افزود: برای برخورد با شبهه های فکری باید از قدرت منطق و ادبیات مبتنی برحسن خلق و رفتار حکیمانه همراه با مهر و محبت استفاده کرد.

 

اهم اظهارات وزیر اطلاعات به شرح زیر است:

 

دعوت پرخاشگرانه به دین و تعالیم دینی با ادبیات نامناسب نتیجه معکوس دارد، اساس حرکت نظام اسلامی رفتار مبتنی بر ارزش های اخلاقی است و با استفاده از شیوه های مناسب رفتاری می توان درانجام فعالیت های مادی و معنوی موفق بود. روحانیان در تبلیغ معارف دینی جایگاه رفیعی دارند که باید قدر این موقعیت ممتاز را درتمام لحظه ها برای تاثیرگذاری بیشتر در جامعه دانست. امروز داشتن اخلاق خردمندانه و دانش روشن برای تبلیغ دین و مذهب امری ضروری است، چرا که اکنون آسیب هایی که دین مردم را تهدید می کند، کم نیستند.

 

امنیت نعمت ناشناخته ای است که اساس شکوفایی کشور در عرصه های علمی، اقتصادی، فرهنگی واجتماعی را فراهم می سازد. اگر در جامعه ای امنیت نباشد در دل مردم عقده جای می گیرد و خروجی آن به تکبر و عقده گشایی می انجامد، اما اگر انتقادها به صورت مودبانه مطرح شود و بستر پذیرش نقدهای سازنده وجود داشته باشد، ناهنجاری ها از بین رفته و رفتار کریمانه در جامعه گسترش می یابد و موجب رشد و تعالی آن می شود.

 

احساس امنیت روانی از امنیت فیزیکی مهم تر است، ارزش حفظ حرمت و آبروی افراد از ایجاد امنیت فیزیکی بالاتر است و همه دستگاه های متولی باید احساس داشتن چنین امنیتی را در جامعه تقویت کنند.

 

حساب کسانی را که علیه نظام و مردم دست به ماشه برده اند از دیگران جدا است. باید با دشمنان به سختی برخورد کرد اما با کسانی که در درون نظام قرار دارند با عطوفت و مهربانی برخورد شود. اکنون وزارت اطلاعات ارتباط با مراکز تخصصی برای برخورد مستدل و منطقی با نحله های فکری و عقیدتی را جزو راهبردهای خود قرار داده است و برمبنای شرع عمل می کند.

 

مردم باید با شنیدن اسم وزارت اطلاعات و حراست ها آرامش پیدا کنند و متخلفان به هراس بیافتند. در اقدام های امنیتی و اطلاعاتی باید واقع بینانه عمل کرد و کاری به زندگی خصوصی مردم نداشت؛ نیت خوانی در مسائل امنیتی ممنوع است. با آمیختن تدابیر امنیتی و اخلاقی، اقدام های سنگین به راحتی برطرف می شود و دستگاه اطلاعاتی امروز حکیمانه و با تدبیر مسائل کشور را حل می کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------