آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

پرونده مشایی هنوز به دادگاه انقلاب نرفته است



اخبار,اخبار سیاسی,اسفندیار رحیم مشایی

وکیل اسفندیار رحیم مشایی با اشاره به اظهارات اخیر دادستان تهران مبنی بر صدور کیفرخواست گفت: هنوز پرونده موکلم به دادگاه انقلاب نرفته است.

 سیدعادل حیدری در گفت وگو با ایرنا با اشاره به اظهارات اخیر دادستان تهران مبنی بر صدور کیفرخواست در پرونده اسفندیار رحیم مشایی اظهار داشت: امروز برای پیگیری پرونده به دادگاه انقلاب مراجعه کردم که اعلام شد پرونده هنوز به این دادگاه تحویل نشده است. 

 

وکیل مدافع رحیم مشایی افزود: این در حالی است که چند روز پیش بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه اعلام کرده بود که پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه انقلاب ارسال شده است. 

 

حیدری در پاسخ به این سوال که اتهامات مشایی در این پرونده چیست، بیان داشت: اکنون منتظر وصول پرونده برای پیگیری های بعدی هستیم و طبیعتاً در دادگاه با مطالعه پرونده از محتویات آن اطلاع دقیق تری بدست خواهم آورد که در صورت نیاز اطلاع رسانی خواهد شد.

 

روز ۲۶ اسفند سال ۹۶ بود که دادسرای عمومی و انقلاب تهران در اطلاعیه اعلام کرد:«حسب دستور قضایی بازپرس دادسرای عمومی تهران اسفندیار رحیم‌مشایی توسط مأمورین پلیس دستگیر و به‌منظور انجام تحقیقات بازداشت شد.»

 

رحیم مشایی دو روز پیش از بازداشت خود با حضور مقابل سفارت انگلستان در تهران، حکم حمید بقایی، معاون اجرایی دولت دهم را آتش زد و در ادعاهای خود دستگاه قضایی را متهم به گرفتن دستور از انگلیس و ملکه آن برای صدور این حکم کرد.

 

عباس جعفری دولت آبادی دادستان عصر امروز (یکشنبه) دهم تیر ماه جاری اعلام کرد که کیفرخواست پرونده مشایی با سه عنوان اتهامی صادر شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------