آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

جعفرزاده ایمن آبادی: برخی دولتی ها درافزایش قیمت ها دست دارند



اخبار,اخبار سیاسی,جعفرزاده ایمن آبادی

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی با ابراز نارضایتی از عملکرد دولت برای کاهش قیمت سکه بیان داشت: به نظر می رسد برخی دولتی ها در افزایش قیمت ها دست دارند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به  ورود سکه به کانال 3 میلیون تومان، اظهار داشت: قرار بر این بود که فروش سکه در بورس کالا انجام شود؛ اما به نظر می رسد عده ای نمی خواهند قیمت سکه کاهش یابد یعنی تعمدی درکار است .  

 

افزایش قیمت ها منطق علمی و فنی ندارد

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هنوز سکه در بورس کالا عرضه نشده و به نظر می رسد اراده ای برای این کار وجود ندارد، گفت: همه اقتصاددان ها در زمینه قیمت ارز و سکه منطق عملی و فنی پیدا نمی کنند و همه دراین زمینه گیج هستند.

 

نماینده مردم رشت در مجلس دهم شورای اسلامی در باره حبابی بودن قیمت ها، توضیح داد: حبابی بودن قیمت ها به این معنا است  که اعداد و ارقام پفکی است و منطق و دلیلی برای گران شدن دلار و سکه وجود ندارد، این در حالی است که برای خروج از این بحران فرمول هایی وجود دارد؛ اما اقدام نمی شود.

 

ارائه سکه در بورس کاهش 30 درصدی قیمت را رقم می زد

وی با اشاره به اینکه ارائه سکه در بورس حداقل کاهش 30 درصدی قیمت را رقم می زند، گفت:  جرات می خواهد کسی چنین موضوعی را مطرح کند؛ اما اقتصاددان ها نیز بر این ادعا صحه گذاشتند و حتی می گویند درصد کاهش قیمت ها افزایش می یابد.

 

این نماینده مجلس با تاکید براینکه ایمان دارد با ارائه سکه در بورس قیمت کاهش می یابد، اظهار داشت: واقعا نمی دانم در بانک مرکزی چه خبر است، اگر بانک مرکزی را تعطیل کرده اند یا دوست ندارند اقدامی انجام دهند به مردم بگویند کشور را رها کرده اند و امور را کنار گذاشته اند.

 

جعفرزاده ایمن آبادی در ادامه گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با تاکید براینکه راه حلی برای خروج از شرایط اقتصادی وجود دارد، گفت: در شرایطی قیمت سکه به کانال سه میلیون تومان وارد شده است که مجلس خواهان تغییر تیم اقتصادی دولت است، معنی ندارد رئیس جمهور دستور شفاف سازی بدهد وزیری از آن  امتناع کند.

 

واردات لوبیا چیتی مسخره است

عضو هیات رئیسه فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس با انتقاد از وضعیت واردات با ارز دولتی، بیان داشت: این مسخره است که دلار برای واردات گوشی و چای برای واردات لوبیا چیتی هزینه شده است، ما تمام آبرویمان را برای دولت گذاشته ایم؛ اما معلوم نیست تیم اقتصادی چه کار می کند، وضعیت کمرگ و بانک مرکزی قابل پذیرش نیست.

 

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه مجلس نگرانی وضعیت اقتصادی کشور است، گفت: مردم انصافا حق دارند که حرف بزنند و اعتراض داشته باشند، با شرایط اقتصادی حاکم بر کشور حقوق ها نصف شده است، بهم ریختگی، از هم پاشیدگی، گسستگی، بی برنامه گی و بی انضباطی نشان از عدم تمایل برای حل مشکل در فضای اقتصادی است.

 

خودمان مقصر شرایط اقتصادی هستیم نه خارجی ها

وی با اشاره به اینکه گفته می شود دست خارجی ها در فضای اقتصادی است، تاکید کرد: دشمن از شرایط اسفبار اقتصادی ایران خوشحال است؛ اما خودمان مقصر این وضعیت هستیم و دلیل همه چی خارجی ها نیستند مقصران  در کشور هستند.

 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و  محاسبات مجلس، ادامه داد: واقعا امید داشتیم سکه را در بورس کالا عرضه کنند؛ اما متاسفانه دولت به وعده های خود عمل نکرد، در همه حوزه های اقتصادی گله مند هستیم و دوست نداشتیم دولت را نقد کنیم، می خواستیم دست دولت را بگیریم با این حال احساس می کنیم خود آنها نمی خواهند وضعیت بهبود پیدا کند و عده ای تمایل به همین وضعیت دارند.

 

به بخشی از دولت مشکوک هستیم/ مجلس برای بهبود شرایط تنها است

این نماینده مجلس با اشاره به وضعیت واردات کالاها بیان داشت: به بخشی از دولت مشکوک هستم، به نظر می رسد بخشی از دولتی در افزایش قیمت ها دست دارند و مجلس برای بهبود امور تنها مانده است چرا که دولت راغب به حل مشکل نیست و فقط حرف می زند در حالی که گفتار درمانی راه حل نیست و وقت سخنرانی نیست بلکه " کار به عمل آید".

 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به شدت نگران و ناراحت شرایط اقتصادی کشور است، اظهار داشت: قیمت سکه باید پایین بیاید نه نسبت به روز گذشته بکله باید به قیمت اولیه برگردد، اینکه درصدی کاهش یابد رضایت بخش نیست.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------