آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

پزشکیان: ربایی‌ترین بانک‌ها درایران است/ مجلس به‌دنبال حذف دزدی واختلاس است



اخبار,اخبار سیاسی,پزشکیان

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نظام بانکی کشور تاکید کرد که متاسفانه ربایی‌ترین بانک‌ها در ایران است.

به گزارش مهر، مسعود پزشکیان بعد از ظهر شنبه در جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان اردبیل تصریح کرد: اینکه در جامعه اسلامی ۱۰ هزار میلیارد کسر شود و بگویند پول خرد است پسندیده نیست.

 

وی افزود: کسی که بیت المال را برداشته اینکه صرفا به زندان بیندازیم روند صحیحی نیست و چنین فردی باید محاکمه شده و پاسخگو باشد.

 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مجلس پیاده سازی سیستم داده با هدف به صفر رساندن دزدی و اختلاس دنبال می کنم، اضافه کرد: آن کسی که مشکلات بانکی را به وجود آورده می بایست پاسخگو باشد.

 

پزشکیان در پاسخ به سوالی در خصوص مواضع کاری و عملکرد خود ادامه داد: بنده به دنبال پول و قدرت نیستم و با حرفه پزشکی می توانم با تعرفه دولتی ماهانه۵۰۰ میلیون تومان درآمد داشته باشم.

 

وی تصریح کرد: هیچ کس نمی تواند اتهامی وارد سازد که بنده برای خودم یا خانواده ام کیسه ای دوخته ام و در خصوص هر موضوعی که تخصص داشته ام ابراز نظر کرده و قصد خدمت رسانی داشتم.

 

نماینده مردم تبریز، آذر شهر و اسکو در مجلس متذکر شد: تنها انقلابی بودن مهم نیست و باید انقلابی ماند و کسی می تواند ادعای خدمت داشته باشد که قدرت در اختیار داشته اما سواستفاده نکند.

 

وی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان که آیا وقایع سال ۸۸ را تقلب می داند یا نه، اضافه کرد: بنده نمی دانم تقلبی کردند یا نه اما می دانم تخلف صورت گرفته است.

 

پزشکیان در خصوص قبول ناگهانی برجام توسط برخی نمایندگان نیز تصریح کرد: در معاهدات بین المللی جای بحث نیست و باید یا پذیرفت و یا رد کرد.

 

وی تاکید کرد: برجام دستاورد بزرگی است که امروز ترامپ به دنبال پاره کردن آن است و آنهایی که در کشور مخالف برجام هستند باید در دیدگاه خود تامل کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------