آخرین اخبار سیاسی

سعید لواسانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش‌ها به تصمیم زاکانی برای ساخت مسجد در پارک قیطریه

سید سعید لواسانی از تصمیم زاکانی شهردار تهران برای ساخت مسجد در پارک قیطریه انتقاد کرد. به گزارش دیده بان ایران، سید سعید لواسانی امام جمعه…

بررسی استیضاح وزیر علوم در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس



اخبار,اخبار سیاسی,کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به بررسی تقاضای استیضاح وزیر علوم در جلسه امروز این کمیسیون، گفت که در این جلسه دو هفته مهلت به وزیر علوم داده شد تا به محورهای مطرح شده از سوی استیضاح‌کنندگان پاسخ دهد.

میرحمایت میرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، در توضیح جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: در این جلسه موضوع تقاضای استیضاح آقای غلامی وزیر علوم با حضور سه نفر از نمایندگان تقاضاکننده استیضاح مورد بررسی قرار گرفت.

 

وی با اشاره به حضور بختیاری نماینده بافق، کوچکی‌نژاد نماینده رشت و یارمحمدی نماینده زاهدان به عنوان نمایندگان متقاضی استیضاح وزیر علوم در این جلسه، گفت: استیضاح در پنج محور مطرح شد که شامل ضعف مدیریتی دانشگاه‌ها، افت شدید علمی، عدم تحرک وزیر، بکار گرفتن بازنشستگان در سمت‌های مدیریتی و عدم ساماندهی تشکل‌های صنفی دانشجویان بود.

 

میرزاده در پایان گفت:‌ در نهایت بعد از بحث و بررسی مقرر شد که به وزیر علوم دو هفته مهلت داده شود تا مدارک و مستندات و پاسخ‌ها به محورهای استیضاح را ارائه کند، بعد از آن مجددا استیضاح با حضور یکی از نواب رییس مطرح خواهد شد و در مورد ارجاع و یا عدم ارجاع آن به صحن علنی تصمیم‌گیری می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------