آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان: دولت زالوها را از اقتصاد مملکت جدا کند/ اجازه ندهند گرانی‌ها به مردم فشار بیاورد



اخبار,اخبار سیاسی,آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: یکی از دلایل گرانی‌ها عدم کنترل بازار توسط دولت است و مردم نیز باید هر چیزی که گران می‌شود را نخرند.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در جمع شرکت‌کنندگان چهل و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در شهرستان رودان، افزود: اگر بخواهیم ملتی قدرتمند و غیرقابل نفوذ باشیم باید در مقابل استکبار ایستادگی کنیم.

 

امام‌جمعه بندرعباس تصریح کرد: استکبار توطئه‌ها و دشمنی خود را همیشه علیه کشور ما دارد و ما نیز باید در مقابل توطئه‌های استکبار ایستادگی کنیم و از خود ترسی نشان ندهیم، چنانکه تاکنون ایستادگی کردیم و پیروز شدیم.

 

آیت‌الله نعیم‌آبادی با اشاره به گرانی و وضعیت بازار اظهار کرد: مردم نباید در این مقطع چیزی را احتکار کنند و اجازه ندهند گرانی‌ها به مردم فشار بیاورد.

 

وی خاطرنشان کرد: یکی از دلایل گرانی‌ها عدم کنترل بازار توسط دولت است و مردم نیز باید هر چیزی که گران می‌شود را نخرند.

 

نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه بندرعباس با تأکید بر اینکه نخوریم تا ارزان شود، ادامه داد: اگر تخم‌مرغ گران شد حتماً که نباید تخم‌مرغ بخوریم، نخوریم تا ارزان شود.

 

آیت‌الله نعیم‌آبادی با اشاره به اینکه عنوان می‌شود که ٢٥٠ هزار سکه بهار آزادی توسط یک نفر و ٣٨ هزار سکه توسط یک نفر دیگر خریداری‌شده است، خاطرنشان کرد: دولت باید زالوها را از اقتصاد مملکت جدا کند و با این افراد برخورد شود.

 

وی از قوه قضاییه به دلیل برخورد مناسب با این افراد تقدیر کرد و افزود: نابود کردن این‌ها مردم را خوشحال می‌کند و جلوی فساد و گرانی را می‌گیرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------