آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

معاون استاندار خراسان جنوبی: پشت میز نشینی مسئولان دردی از مردم دوا نمی کند



اخبار,اخبار سیاسی,معاون استاندار خراسان جنوبی

معاون استاندار خراسان جنوبی بابیان اینکه پشت میز نشینی دردی از مردم را دوا نمی کند، گفت:باید قبل از اینکه برای رفع مشکلات به مسئولان مراجعه شود، مدیران قدم در میدان عمل بگذارند.

به گزارش مهر، سید مجتبی علوی مقدم ظهر پنج شنبه در شورای اداری شهرستان خوسف با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن بیان کرد: زمانی موفقیت دشمن به حداقل می رسد، که ایران اسلامی وحدت کلمه را حفظ کند.

 

وی با بیان اینکه اگر اتحاد و همدلی ادامه داشته باشیم، در این جنگ پیروز خواهیم بود، اظهار کرد: باید در عمل هوشیار باشیم و تنها شعار ندهیم.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی مقدم بیان کرد: نباید به سادگی از کنار سم پاشی دشمن برای اینکه نظام را ناکارآمد جلوه دهد، بگذریم.

 

وی بیان کرد: باید در شرایط پیش رو تمام تفکرات حزبی و گروهی کنار گذاشته شود و تنها با روحیه انقلابی بودن در برابر ضد انقلابی ایستادگی کنیم.

 

وی با بیان اینکه مردم حداقل ها را از مسئولان توقع دارند، اظهار کرد: مردم به دنبال پاسخگویی شفاف، صریح و با کرامت از سوی مسئولان هستند.

 

علوی مقدم با بیان اینکه مسئولان باید پای درد دل مردم بنشینند، افزود: شاید نتوان مشکلات مردم را با اعتبارات محدود رفع کرد اما می توان صادقانه به صحبت های آن ها گوش داد.

 

وی خطاب به مسئولان بیان کرد: نشستن پشت میز، دردی از جامعه را دوا نمی کند و مسئولان باید خودشان برای رفع مشکلات مردم پیش قدم باشند.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: باید قبل از اینکه مردم برای رفع مشکلات به مسئولان مراجعه کنند، مدیران قدم در میدان عمل بگذارند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------