آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟ /دولت اشکالات را نمی پذیرد چون توانایی اصلاح ندارد

احمد علیرضابیگی گفت: «دولت باید از همه ظرفیت‌ها و امکانات خودش استفاده کند تا وقتی انتقاداتی صورت می‌گیرد، آن را حل کند و کارنامه موفقی از…

مرعشی: قرار نیست با برگزاری یکی دو انتخابات همه مشکلات برطرف شود



اخبار,اخبار سیاسی,مرعشی

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفت: باید حواسمان باشد که قرار نیست با برگزاری یکی دو انتخابات همه مشکلات برطرف شود، بلکه باید صبر و ایستادگی داشته باشیم و در صحنه بمانیم.

به گزارش ایسنا، سید حسین مرعشی در نخستین کنگره کارگزاران سازندگی استان قم، گفت: امروز در عرصه سیاسی ایران، حمایت از دکتر روحانی به عنوان نماینده جبهه میانه‌رو و اصلاحات، بسیار اهمیت دارد.

 

وی تصریح کرد: باید حواسمان باشد که قرار نیست با برگزاری یکی دو انتخابات همه مشکلات برطرف شود، بلکه باید صبر و ایستادگی داشته باشیم و در صحنه بمانیم تا به تدریج بتوانیم سیاست‌ها را اصلاح کرده و در سایه نظام اسلامی مشکلات کشور در همه ابعاد برطرف شود.

 

مرعشی دربخش دیگری از سخنان خود روحانیت را از گذشته تاکنون تأثیرگذارترین نهاد در جریان‌ها و عرصه‌های سیاسی کشورمان دانست و افزود: در این خطه مقدس(قم) همواره علما و بزرگانی همچون امام راحل حضور داشته‌اند که در عرصه سیاست کشور بسیار مؤثر بوده‌اند.

 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه نهاد روحانیت در قانون اساسی نقش بسیار برجسته‌ای دارد، گفت: فعالان و احزاب سیاسی در قم برای تأثیرگذاری در سیاست ایران اسلامی باید نقش و جایگاه روحانیان را به خوبی بشناسند و در این نهاد اثرگذار باشند و این انتظاری است که از قم می‌رود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------