آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

واکنش «پروانه سلحشوری» به سخنان سردار نقدی در مورد زنان بدحجاب



اخبار,اخبار سیاسی,پروانه سلحشوری

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بی‌نتیجه ماندن طرح تحقیق و تفحص از شهرداری فقط مختص به این موضوع نیست بلکه شاهدیم همه طرح‌ها، سوال‌ها، استیضاح‌ها و تحقیق و تفحص‌ها بی‌نتیجه و بی‌فایده بوده است.

به گزارش برنا، «پروانه سلحشوری»، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، روز گذشته در خبرگزاری برنا حضور یافت و درباره طرح سوال از رییس‌جمهور، رد تحقیق و تفحص از شهرداری، عملکرد فراکسیون امید و زنان، ازدواج سفید و ... سخن گفت.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به صحبت‌های یکی از مسئولان کشور در خصوص «روسپی خواندن زنان بی‌حجاب یا بدحجاب» گفت: همان ادبیاتی که در چند سال گذشته در زمان ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد رایج شد، منجر شده افراد به خودشان اجازه دهند در گفت‌وگوهای سیاسی، نظرات و مصاحبه‌هایی که ارائه می‌دهند چنین صحبت‌هایی کنند.

 

او در ادامه افزود: اگر ما حداقل ایمان داشته باشیم، نه برای این دنیا بلکه برای آن دنیا که شده به کسی انگ نمی‌زنیم. این یک انگ زدن است. به کار بردن این واژگان، با آبروی مردم بازی کردن است و من واقعا متأسف شدم چنین حرف‌هایی را از زبان مسئولی در نظام جمهوری اسلامی شنیدم. قوه قضاییه حتما می‌تواند ورود پیدا کند. قوه قضاییه مدعی‌العموم است، در این موضوع به خیلی از مردم تهمت زده شده است. ولی آیا قوه قضاییه ورود پیدا خواهد کرد؟ باید بگویم: قطعا نه.

 

عضو فراکسیون زنان در خصوص لابی‌گری برخی نمایندگان و توییت محمود صادقی مبنی بر رشوه گرفتن نمایندگان در جریان تحقیق و تفحص از شهرداری گفت: من واژه رشوه را به کار نمی‌برم و از واژه امتیاز استفاده می‌کنم.

 

او ادامه داد: بی‌نتیجه ماندن طرح تحقیق و تفحص از شهرداری فقط مختص به این موضوع نیست بلکه شاهدیم همه طرح‌ها، سوال‌ها، استیضاح‌ها و تحقیق و تفحص‌ها بی‌نتیجه و بی‌فایده بوده است. دلم می‌خواهد شفافیت در کار وجود داشته باشد. من نماینده‌ای نیستم که امضا کند و امضای خود را پس بگیرد، باید خیلی تازه کار باشیم که ندانیم چی به چی است. در عمری که از مجلس گذشت چیزهایی یاد گرفتم. باید اگر امضا کردیم پای امضای خودمان بمانیم و حتما برای کار خود تصمیمی داشته باشیم. هیچ طرح و تحقیق و تفحصی را در مجلس ندیدم که به نتیجه بیانجامد. اگر شما دیدید حتما رسانه‌ای کنید و نقض این گفتار را بگویید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------