آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

نماینده مجلس: تجمع‌کنندگان قم چرا در دولت احمدی نژاد سکوت می‌کردند؟



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نایب‌رئیس فراکسیون مستقلین گفت: بعد از توجیهات بسیار مبنی بر اینکه مرگ آقای هاشمی در استخر طبیعی بود ولی پلاکاردی بلند می‌کنند که ما با هرکسی که مشکلی داشته باشیم به استخر می‌بریم و خفه‌اش می‌کنیم. چرا با این افراد برخورد نمی‌شود.

غلامعلی جعفر زاده نماینده رشت و نایب‌رئیس فراکسیون مستقلین مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین با اشاره به تجمع برخی طلاب در قم، گفت: با توجه به اطلاعاتی که من گرفتند کسانیکه در قم تجمع کردند یکسری طلاب خودسر بودند و شعارهایشان هم هزینه‌زا بوده است.

 

او با اشاره به یکی از شعارها مبنی بر اینکه " ای آنکه مذاکره شعارت، استخر فرح در انتظارت"، گفت: اینکه مرگ آقای هاشمی را در این مقطع زیر سؤال ببرند و ابهام‌انگیزی کنند و به یکسری از شایعات مجدداً دامن بزنند کار دشمن است. این کار خدمت به اسلام و مسلمین نیست بلکه خیانت به کشور است.

 

این نماینده مجلس ادامه داد: بعد از توجیهات بسیار مبنی بر اینکه مرگ آقای هاشمی در استخر طبیعی بود ولی پلاکاردی بلند می‌کنند که ما با هرکسی که مشکلی داشته باشیم به استخر می‌بریم و خفه‌اش می‌کنیم. چرا با این افراد برخورد نمی‌شود؟ من می‌دانم که بسیاری از علمای قم هم با این کار مخالف بودند.

 

جعفر زاده تاکید کرد: این عده باید پاسخگوی عملکرد خودشان باشند و بعد هم بگویند که چرا در دولت احمدی‌نژاد سکوت می‌کردند والان چه اتفاقی افتاده که احساس تکلیف می‌کنند. در این مقطع که رهبر انقلاب توصیه می‌کند این دولت باید باشد و دولت را تقویت کنید من متوجه چرایی عملکرد این افراد نمی‌شوم.

 

او ادامه داد: این افراد یا نادانند و یا دانا هستند و تعمداً این اقدامات را انجام می‌دهند که در هر دو صورت باید جلوی آن‌ها گرفته شود.

 

نایب‌رئیس فراکسیون مستقلین، گفت: اگر این افراد مجاز هستند و تجمعات آزاد است این اجازه را به گروه‌های دیگر هم بدهند. آیا افراد دیگری می‌توانند چنین اقداماتی را انجام دهند؟ آیا اجازه می‌دهند گروه دیگری تجمعی علیه این‌ها داشته باشند. چرا این‌ها همیشه مجاز هستند تا شعارهای ساختارشکنانه بدهند. چرا این افراد تنها مجاز هستند که این‌قدر هزینه برای کشور ایجاد کنند.

 

جعفر زاده تاکید کرد: واقعاً این سؤالات را چه کسی می‌تواند جواب بدهد؟ چرا این‌قدر این‌ها آزاد هستند و هر کاری بخواهند می‌توانند در این کشور انجام دهند اما گروه‌های مختلف هیچ کاری نمی‌توانند انجام بدهند.

 

او گفت: متولیانی که مسئول اجرای قانون هستند، قانون را رعایت کنند. هیچ خلأ قانونی برای برخورد با این افراد وجود ندارد. من با هر تجمع و شعاری مخالف نیستم بلکه با شعار و تجمعی که برای نظام هزینه ایجاد می‌کند، مخالفم.

 

این نماینده مجلس ادامه داد: شاهد هستیم که در این چند روز چقدر رسانه‌های خارجی راجع به همین پلاکارد مطلب نوشتند تحت این عنوان که اعتراف به قتل هاشمی و بازهم سایر مسئولان را تهدید می‌کنند. چرا باید چنین هزینه‌ای را برای کشور ایجاد کنند؟

 

جعفر زاده گفت: این اقدامات قطعاً برخلاف منافع ملی است و این افراد چیزی به نام منافع ملی برایشان مهم نیست.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------