آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

نمازی: بعید می‌دانم روحانی افشاگری کند



اخبار,اخبار سیاسی,نمازی

علی‌محمد نمازی، عضو حزب کارگزاران درباره جلسه سوال از رییس‌جمهوری گفت: نمایندگان باید به‌طور اخلاقی و سالم با موضوع سوال از رئیس‌جمهور برخورد کنند تا جلسه سوال، ملتهب و تنش‌آفرین برگزار نشود.

به گزارش مهر، وی در همین باره افزود: هدف نمایندگان از سوال از رئیس جمهور باید مشخص شده باشد؛ باید میان سوال‌کنندگان، هماهنگی و تقسیم کاری وجود داشته باشد.

 

نمازی با بیان اینکه اگر سوال از رئیس‌جمهور انجام نمی‌شد بهتر بود، تصریح کرد: اکنون که سوال از رئیس‌جمهور نهایی شده، رئیس‌جمهور باید به نمایندگی از ملت ایران، سوالات را به شکل واضح و شفاف پاسخ بگوید.

 

وی اضافه کرد: آنچه در جلسه سوال از رئیس‌جمهور اهمیت دارد، توجه به مصالح و منافع نظام است. از طرف دیگر، سوالات نمایندگان و پاسخی که رئیس‌جمهور می‌دهد، باید دقیق و همراه با آمار و ارقام باشد.

 

نمازی گفت: من بعید می‌دانم آقای روحانی وارد مباحثی از قبیل افشاگری شوند؛ بهتر است رئیس‌جمهور از این فرصت، برای بیان واقعیات جهت استماع ایرانیان و ثبت در تاریخ استفاده کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------