آخرین اخبار سیاسی

محمد صدر،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش محمد صدر به لایحه عفاف و حجاب: ایده‌های ضد اسلام توسط برخی افراد تندرو که عقل کامل ندارند به نظام تحمیل می‌شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره کسر از حساب افراد بی حجاب گفت: طرح این مسئله باعث می‌شود که همه مردم پول‌هایشان را از بانک خارج کنند و به…

فرزند مهدی کروبی: گشایش جدیدی در وضعیت حصر به وجود نیامده است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

فرزند ارشد مهدی کروبی گفت: گشایش جدیدی در وضعیت محصوران را احساس نکردم فقط بعد از اینکه حاج آقا برای آخرین بار برای جراحی قلب به بیمارستان برده شدند، رفت و آمد فرزندان و نوه‌ها به خانه ایشان آزاد شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، در چند روز گذشته خبرهایی مبنی بر کاهش محدودیت برای میرحسین موسوی و زهرا رهنورد منتشر شد، خبری که از سوی منابع رسمی نه تایید شد و نه تکذیب و فقط دخترانشان از باز شدن پنجره‌های خانه این دو نفر خبر دادند.

 

این در حالی است که زمزمه‌های مبنی بر رفع حصر در روز عید قربان در محافل سیاسی شنیده می‌شود. در این راستا محمد حسین کروبی فرزند ارشد مهدی کروبی به اعتماد آنلاین می‌گوید که گشایش جدیدی در وضعیت محصوران را احساس نکرده است. او ادامه می‌دهد: فقط بعد از اینکه حاج آقا برای آخرین بار برای جراحی قلب به بیمارستان برده شدند، رفت و آمد فرزندان و نوه‌ها به خانه ایشان آزاد شد. از چند ماه قبل تاکنون گشایش بیشتری رخ نداده است.

 

او در واکنش به خبر رفع حصر در روز عید قربان گفت: در این خصوص اطلاع و خبری ندارم.

 

محمد حسین کروبی در پایان گفت: در ایام نوروز به خواهرزاده‌ها و برادرزاده‌های آقای کروبی  بعد از هفت-هشت سال به نوبت اجازه دادند که ایشان را ملاقات کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------