آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

غلامعلی رجایی: تجمع طلاب در قم خودزنی بود/ عده‌ای می‌خواهند دولت را فلج و وادار به استعفا کنند



اخبار,اخبار سیاسی,غلامعلی رجایی

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: تجمع طلاب سازمان‌دهی شده بود و عده‌ای خواستند از این طریق بخشی از حوزه و روحانیت را به مقابله با دولت و نفی مذاکره بکشانند.

تجمع اعتراضی طلاب در مدرسه فیضیه علیه دولت و مذاکره با واکنش‌های گسترده‌ای روبرو شده است؛ به طوری که مراجع تقلید هم به موضوع ورود و این تجمع را محکوم کردند. نکته مبهمی که برای افکار عمومی وجود دارد این است که سازماندهی این تجمع و تجمع‌هایی از این دست، توسط چه افراد یا چه نهادهایی صورت می‌گیرد؟

 

در این راستا غلامعلی رجایی فعال سیاسی اصلاح‌طلب به «اعتمادآنلاین» گفت: ما نیروی خودسر نداریم؛ این اسمی است که جا افتاده و نوعی غلط رایج به حساب می‌آید. تمام گروه‌هایی که به اسم خودسر می‌شناسیم سازمان‌دهی شده هستند کما اینکه در ماجرای تجمع طلاب مشاهده کردیم که نوشته بودند «این پلاکاردها را برگردانید»

 

او ادامه داد: ما هم زمانی که مشغول تظاهرات علیه شاه بودیم از قبل می‌نشستیم شعارها را هماهنگ می‌کردیم و همه چیز را از قبل برنامه‌ریزی می‌کردیم.

 

مشاور رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تجمع طلاب سازمان‌دهی شده بود و عده‌ای خواستند از این طریق بخشی از حوزه و روحانیت را به مقابله با دولت و نفی مذاکره بکشانند.

 

رجایی گفت: در شرایطی که ما در تحریم قرار داریم و وارد دوران سختی شده‌ایم این حرکت‌ها نوعی خودزنی است که در نظام اتفاق می‌افتد. ما در مجلس شاهد بودیم که هم مجلس هم دولت را تخریب کردند و هر دو طرف وارد یک بازی دو سر باخت شدند. این حرکت‌ها جز ضرر و زیان برای کشور حاصل دیگری ندارد.

 

او افزود: هدف این تجمع‌ها و سازمان‌دهندگان آنها این است که ناکامی جریان خود در انتخابات را در پوشش نفی مذاکره دنبال کنند و این‌ها جزء اصولگرایانی هستند که هنوز نمی‌خواهند بپذیرند 25 میلیون نفر به این دولت رای داده‌اند و آنها هم باید حمایت کنند.

 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب مطرح کرد: دوستان اصولگرایی که این تجمعات را سازمان‌دهی می‌کنند از کشورهای اروپایی یاد بگیرند که وقتی جریان مخالف و رقیب سرکار آمد، همه کمک می‌کنند تا دولت تقویت شود.

 

او در پایان درباره هدف تجمع طلاب در قم گفت: این جریان می‌خواهد دولت را فلج و وادار به استعفاء کنند و از هم‌اکنون دل خود را صابون زده‌اند که در قضیه سوال از رئیس‌جمهور نتیجه دلخواه آنها توسط مجلس رقم بخورد.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------