آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

نقوی حسینی: نمایندگان در سؤال از رئیس‌جمهور دنبال انتقام‌جویی نیستند



اخبار,اخبار سیاسی,نقوی حسینی

نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: ترکیب سوال‌کنندگان و سوالات از رئیس‌جمهور بیانگر آن است که سوال از رئیس‌جمهور جناحی و سیاسی نیست.

سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  تسنیم، با اشاره به بررسی طرح سؤال از رئیس‌جمهور، اظهار داشت: سوال از رئیس‌جمهور طبق قانون اساسی و آئین‌نامه داخلی مجلس حق مسلم نمایندگان است. در نهایت علی‌رغم کش و قوس‌های فراوان اعلام وصول شد و فردا زمان بررسی آن در مجلس است.

 

وی با بیان اینکه طیف‌های مختلف مجلس اعم از فراکسیون مستقلان، نمایندگان ولایی و امید طرح سوال از رئیس‌جمهور را امضا کردند، افزود: این ترکیب نشان می‌دهد که سوال از رئیس‌جمهور جناحی نیست.

 

نماینده مردم ورامین در مجلس با تاکید بر اینکه سوالات مطرح شده از رئیس‌جمهور سیاسی نیست، ادامه داد: سوالات مطروحه کاملا اقتصادی و مربوط به زندگی روزمره مردم مانند رکود، بیکاری و همچنین بی‌ثباتی نرخ ارز است. بنابراین ترکیب سوال‌کنندگان و محور سوالات بیان‌گر آن است که سوال از رئیس‌جمهور به هیچ وجه جناحی و سیاسی نیست.

 

نقوی با بیان اینکه هدف سوال‌کنندگان کمک به دولت و اصلاح نقطه ضعف‌ها و تقویت نقاط قوت آن است،گفت: هدف طراحان سوال به هیچ عنوان تخریب و تضعیف دولت نیست؛ در چنین شرایطی که ما در حال جنگ اقتصادی با دشمن هستیم، کسی به دنبال تضعیف دولت نیست.

 

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه سخنرانان باید در جلسه بررسی سوال از رئیس‌جمهور مطالب مستند و مبتنی بر آمار، ارقام و در جهت ایجاد وحدت و انسجام مطرح کنند، تاکید کرد: امیدوارم رئیس‌جمهور هم در همین چارچوب پاسخ دهد  و به حاشیه‌ها ورود نکند  تا فردا یک روز به یادماندنی برای مجلس و دولت باشد.

 

نماینده مردم ورامین در مجلس با تاکید بر اینکه نمایندگان به دنبال انتقام‌جویی نیستند و هدف از طرح سوال این است که وحدت بیشتر، تنش‌ها کمتر و ابهامات روشن شود، تصریح کرد: آقای روحانی این زمان را به عنوان یک فرصت ببیند، با نمایندگان و مردم صحبت کند و شرایط را برای آنها تبیین کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------