آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اگر همه با گشت ارشاد مخالفند چرا ون ها برگشتند؟ | ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد : کار دولت است

اسفند گذشته امیرحسین بانکی‌پور، نماینده اصفهان در مجلس جزئیاتی از لایجه حجاب در اختیار رسانه‌ها قرار داد که نشان می‌دهد قانون جدید تنها…

رئیس دولت اصلاحات: از رای به روحانی پشیمان نیستیم/ قاطعانه از او حمایت می کنیم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

در پی برخی فضاسازی‌ها علیه رییس‌جمهور، سیدمحمد خاتمی بار دیگر حمایت قاطعانه خود را از حسن روحانی رییس‌ جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.

اعضای شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز کاشان، دوشنبه شب با حضور در دفتر مجمع روحانیون مبارز در تهران، با اعضای شورای مرکزی این تشکل اصلاح‌طلب به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

 

در ابتدای این نشست گزارشی از روند شکل‌گیری شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان شهرستان کاشان توسط حجت الاسلام و المسلمین جواهری ارائه شد.

 

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به افزایش 13 درصدی آرای دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری اخیر در کاشان و همچنین پیروزی لیست همدلی در انتخابات شورای اسلامی شهر، اوضاع سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کاشان را برای حاضرین تشریح کرد.

 

در ادامه آیت‌الله حاج شیخ حسین عرب، عضو ارشد مجمع روحانیون مبارز کاشان با اشاره به پرسشگری نسل جوان امروز گفت: روحانیت باید برای پاسخگویی به سوالات جوانان خصوصاً در زمینه مباحث روز و موضوعات سیاسی و اجتماعی آمادگی لازم را داشته باشد.

 

وی افزود: به عنوان مثال وقتی یک جوان با من روبرو می شود و می پرسد چرا انقلاب کردید؟ من می توانم به او پاسخ های گوناگون و در عین حال متفاوتی بدهم ولی می گویم: همانطور که شما دنبال تغییر وضع موجود و اصلاح امور هستید، ما هم در آن مقطع دنبال تغییر بودیم اما شرایط آینده اصلاً قابل پیش بینی نبوده و نیست.

 

سیدمحمد خاتمی، رییس شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز ضمن خیرمقدم به میهمانان، با اشاره به سخنان آیت‌الله عرب تصریح کرد: ما (روحانیون) انقلاب نکردیم و این مردم بودند که با توجه به قدرت و اتحاد و انسجامی که داشتند، انقلاب کردند و در آن مقطع نیز شخصیتی مثل امام خمینی(ره) به عنوان حکیمی که رهبری این انقلاب را بر عهده داشت، یک نظام جمهوری را پیشنهاد داد که در تضاد با اسلامیت نبود و در واقع تعریف او از مبانی اسلام اینچنین بود.

 

وی افزود: در شرایط کنونی نیز با توجه به ظرفیت‌های موجود، باید برای اصلاح امور تلاش کرد.

 

رییس دولت اصلاحات در ادامه سخنان خود با توجه به موضوعات و مباحث مطرح شده توسط برخی از افراد درخصوص پشیمانی از رای به روحانی گفت: ما نه تنها از حمایت و رای به آقای روحانی پشیمان نیستیم که همچنان قاطعانه از ایشان حمایت می‌کنیم و ایشان را موفق می‌دانیم و این موج تخریبی به وجود آمده را هدفمند و دسیسه‌ای برنامه‌ریزی شده برای مایوس کردن مردم می‌دانیم.

 

در ادامه این نشست، حاضران ضمن بررسی و تحلیل موضوعات و اخبار روز ایران و جهان، تحلیل‌های خود را در این زمینه ارائه دادند.

 

جماران

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------