آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

میرزایی نیکو: هیچ استیضاحی را امضا نکرده ام



اخبار,اخبار سیاسی,قاسم میرزایی نیکو

نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ استیضاحی را امضا نکرده ام.

به گزارش مهر، قاسم میرزایی نیکو عصر دوشنبه در جریان سفر و بازدید محمد حسین مقیمی، استاندار تهران از صنایع و کارخانه های  شهرستان دماوند طی سخنانی اظهار داشت: ما واقعا باید شاکر باشیم که در این برهه کنونی و شرایط کشور این نهمین سفر استاندار تهران به این منطقه بوده است که باید آن را پاس بداریم.

 

میرزایی نیکو با اشاره به اینکه هیچ گونه استیضاحی را امضا نکرده و هیچ رای منفی را به دولت نداده است افزود: لازم است که بدانیم از تمام مسائل پیش آمده تنها ۲۰ درصد به عهده این دولت است و بقیه موارد به سایر دولت ها بر می گردد.

 

وی بیان داشت: دماوند به دلیل اولویت داشتن بخش کشاورزی آن در قسمت صنعتی پیشرفتی نداشته است و در صنایع تبدیلی هیچ اقدامی نشده است.

 

نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای کار نکردن هزار دلیل وجود دارد و برای انجام کار هیچ چیزی نمی تواند مردم را امیدوار کند جز کار شما مسئولین و در شرایط کنونی با تمام سختی های موجود مسئولان نشان داده اند که دلسوز مردم و کشور هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------