آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

واکنش هاشمی به نامه آخوندی: آقای آخوندی نشر اکاذیب داشته اند/ اقدام قضایی می کنم



اخبار,اخبار سیاسی,عباس آخوندی

سید مهدی هاشمی آنچه که در نامه منتشر شده از سوی وزیر راه و شهرسازی در خصوص مدرک کارشناسی وی عنوان شده را تکذیب کرد.

امروز در کانال تلگرامی عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی نامه ای منتشر شد که طی آن بدون آنکه نامی از کسی برده  شده باشد، با جعلی خوانده شدن دانشنامه ی وی دستور  لغو پروانه مهندسی این فرد از سوی معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی را صادر کرد.

 

از آنجایی که بر اساس برخی گمانه زنی های رسانه ای و تطبیق مشخصات عنوان شده در نامه، بیشترین نامی که در ذهن ها متبادر می شد سید مهدی هاشمی رییس کمیسون عمران مجلس نهم است، خبرنگار جماران در تماسی نظرات وی در مورد نامه اخیر را جویا شد.

 

سید مهدی هاشمی در گفت و گو با جماران، در واکنش به نامه وزیر راه و شهرسازی به معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: آقای آخوندی نشر اکاذیب داشته اند و تشویش اذهان عمومی است و باید این را پاسخگو باشند؛ من از طریق مراجع قضایی پیگیری می کنم.

 

رئیس کمیسیون عمران مجلس نهم با تأکید بر اینکه ما باید ادعای محکمه پسند داشته باشیم، افزود: آقای آخوندی نمی تواند مسائل مدیریتی خودش را حل کند و پاسخگو نیست و شروع به تخریب افراد می کند. آقای آخوندی که امروز بر سر کار نیامده اند؛ چطور در این هفته ای که انتخابات نظام مهندسی است این موضوع باید مطرح شود؟ نمی توانست قبل و یا بعد از این باشد؟

 

وی با ابراز این ادعا که هدف سیاسی پشت این قضیه است، گفت: ما پنجشنبه انتخابات نظام مهندسی را داریم. رأس نظام مهندسی را ایشان نظارت عالی می کند؛ این موضوع هم موضوع جدیدی نیست. ایشان با این کار نمایندگان مجلس و شورای نگهبان را زیر سؤال برده است و باید پاسخگو باشد.

 

هاشمی ضمن عدم اظهار نظر در مورد جزئیات مسائل مطرح شده در نامه وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: باید مراحل قضایی طی شود. من نمی خواهم مثل ایشان خودم دادگاه، قاضی و دادستان باشم و اتهام بزنم. ایشان زورش می رسد و می خواهد، با تخریب چهره های مقابل خود، افکار عمومی را تحت تأثیر قرار دهد و انتخابات نظام مهندسی را به نفع خودش مدیریت یا هدایت کند.

 

وی ادامه داد: ایشان در دوره مدیریتی خود کاری انجام نداده است؛ این کار را هم بکند برای مردم مسکن، ایمنی و راه می شود؟! فرض کنید من و دوستان من هم به نظام مهندسی راه پیدا نکنیم، ایشان فردا روز باید پاسخگوی این اتهامات و این برخورد و رفتارها باشد. با این اتهام زنی ها مشکل مدیریتش حل می شود؟!

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------