آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

احمدی‌نژاد یا جنتی، کدام یک پای عکاسان را از مجمع بریدند؟



اخبار,اخبار سیاسی,جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام

جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز بدون حضور عکاسان برگزار شد اما سوال اینجاست که چرا عکاسان به این جلسه دعوت نشدند؟

به گزارش خبرآنلاین، جلسه شروع شد اما این بار خبری از عکس های جنجالی نبود و تنها عکس های خروجی از نشست امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام به تصاویری ختم می شد که روابط عمومی آن را منتشر کرده است. از این موضوع تنها یک احتمال بیشتر وجود ندارد و آن اینکه عکسی منتشر نشده است چراکه اصلا عکاس‌ها به این جلسه دعوت نشده اند. اما سوال مهمتر این است که چه عاملی باعث شده است که پای عکاسان از جلسات مجمع بریده شود؟

 

چند جلسه بعد از آنکه هاشمی شاهرودی بر صندلی ریاست مجمع تکیه زد تصاویری از او منتشر شد که نشان می داد ایشان از حال مساعدی برخوردار نیست و از آنجایی که صورت آیت الله هاشمی شاهرودی مورد توجه لنز دوربین خبرنگاران قرار گرفت حواشی هم در این رابطه ایجاد کرد. از آنجایی که مدتهاست جلسات مجمع شاهد غیاب ایشان است پس دعوت نشدن عکاسان نمی تواند به دلیل وضعیت جسمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام باشد.

 

رای آیت الله جنتی در موضوع سپنتا

تمام عکس های جنجالی که تا کنون از جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام بیرون آمده است یک طرف عکسی هم که روز 20 تیرماه در ماجرای بررسی بازگشت سپنتا نیکنام به شورای شهر یزد ثبت شد، یک طرف. همان عکسی که در فضای مجازی و رسانه‌ای جنجالی شد. همه حضار در عکس دست‌ها را به نشانه موافقت بلند کرده بودند و تنها آیت الله جنتی بود که دستش پایین بود.

 

واکنش ها به این عکس آنقدر زیاد شد که روابط عمومی مجبور شد به آن واکنش نشان دهد و در بیانیه ای اعلام کرد عکسی که منتشر شد مربوط به یک رای گیری دیگر است و هیچ ربطی به موضوع سپنتا ندارد.

 

علامت پیروزی احمدی‌نژاد

اخبار,اخبار سیاسی,جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام

این ماجرا تنها جنجالی نبود که دوربین خبرنگارها به پا کرد همین دو هفته پیش بود که حضور احمدی نژاد و نشان دادن علامت پیروزی تبدیل شد به جنجالی تازه.

 

حال باید دید کدام عامل باعث شده تا عکاسان در جلسه مجمع حضور نداشته باشند و باید دید که هفته های آینده هم قرار است عکاسان به مجمع و جلساتش دعوت نشوند یا خیر؟

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------