آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

نماینده مجلس: مردم انتظار دارند دولت ورود جدی به مشکلات اقتصادی داشته باشد



اخبار,اخبار سیاسی,قاسم میرزایی نیکو

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: رؤسای ۳ قوه در حال بررسی مشکلات هستند اما انتظار ما از دولت به عنوان موتور محرکه این مسائل این است تا با تعامل بیشتر این مشکلات را برطرف کند.

به گزارش تسنیم، قاسم میرزائی‌نیکو عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دماوند با بیان اینکه شرایط موجود در جامعه شرایطی پیچیده و چند وجهی است اظهار داشت: شرایط و وضعیت کشور و معضلاتی که با آن روبه‌رو هستیم صرفاً اقتصادی و یا سیاسی نیست که تلاش در آن حوزه ما را از این وضعیت نجات دهد.

 

وی ادامه داد: ملت ایران از 40 سال گذشته تاکنون با چنین مشکلات و به مراتب سخت‌تر از آن نیز روبه‌رو بوده‌ است اما از همه آن‌ها گذر کرد بنابراین می‌توان گفت که امروز شرایط ویژه‌ای بر کشور حاکم است که با سیاست‌های بین‌المللی و منطقه‌ای برطرف نمی‌شود.

 

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: تنها راه‌حل برون‌رفت از مشکلات امروز کشور نگرش به ظرفیت‌ها و سرمایه‌های داخلی و همکاری تمام گروه‌ها، قوا، نهادها و سازمان‌ها است.

 

میرزائی‌نیکو خاطرنشان کرد: رؤسای قوای مقننه، مجریه و قضائیه در حال بررسی این مشکلات هستند اما انتظار ما از دولت به عنوان موتور محرکه این مسائل بسیار بیشتر از سایر قوا است تا شرایط را به آن صورتی که شایسته است با تعامل بیشتر برطرف کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------