محمدرضا نجفی: برخی ها نمی خواهند سر به تن اصلاح طلبان باشد/ نمی توانیم دهان منتقدان را ببندیم



اخبار,اخبار سیاسی,محمدرضا نجفی

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: وجود اختلاف در بدنه اصلاح طلبان امری عادی اما برخی از جریانات به این اختلافات دامن می زنند.

محمدرضا نجفی در گفت و گو با خبر فوری، درباره انتشار اخباری پیرامون افزایش اختلافات در درون بدنه اصلاح طلبان اظهار کرد: بنده برخلاف برخی از اصحاب رسانه و چهرها های سیاسی که عمدتا در جناح مقابل اصلاح طلبان فعالیت می کنند معتقد به وجود اختلافاتی که مسیر و حرکت اصلاح طلبان را مختل کند نیستم.

 

وی افزود: قطعا نمی شود کتمان کرد که برخی از جریانات درصدد تخریب اصلاح طلبان به واسطه وضعیت آنها در عرصه سیاسی کشور هستند که برای این موضوع نیز نمی شود کاری کرد و دهان منتقدان را بست چرا که برخی از جریانات اساسا نمی خواهند سر به تن اصلاح طلبان باشد.

 

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وجود اختلاف در بدنه هر جریانی چه سیاسی چه غیرسیاسی طبیعی است از این رو وجود تفاوت ها حتی در بدنه اصلاح طلبان را نباید غیرعادی دانست.

 

نجفی خاطرنشان کرد: در موضوع وجود اختلافات در یک مجموعه و جریان سیاسی که قطعا امری طبیعی مهم نحوه برخورد است روندی که اصلاح طلبان به خوبی می توانند آن را اداره کنند.

 

وی تاکید کرد: دوستان ما در سایر جریانات سیاسی بهتر است به جای دلسوزی برای اصلاح طلبان در جهت مدیریت و نظارت بر عملکرد گروه های خود وارد عمل شوند که بعضا برخی از آنها این روزها حال خوشی ندارند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اصلاح طلبان پس از سال ها به عرصه سیاسی کشور بازگشتند از این رو قطعا اختلافاتی هر چند جزئی امکان است در گروه های وابسته به این جریان وجود داشته باشد که امری طبیعی است و نیازمند دلسوزی سایر جریانات سیاسی نیست.

 

نجفی تصریح کرد: اصلاح طلبان از ابتدا فعالیت خود همواره بر مدار گفتگو حرکت کردند از این رو قطعا در باب حل مشکلات خود نیز از این طریق اقدامات لازم را انجام خواهند داد از این رو قطعا جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------