آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

نماینده میرجاوه در مجلس: مرزبانان ایرانی ربوده شده در سلامت کامل هستند



اخبار,اخبار سیاسی,علی کرد

نماینده مردم میرجاوه در مجلس شورای اسلامی از رایزنی معتمدان محلی ایران و پاکستان برای آزادی مرزبانان ایرانی خبر داد و گفت: طبق اخبار واصله و اشراف اطلاعاتی، مرزبانان ربوده شده در سلامت کامل هستند.

به گزارش خانه ملت، علی کرد روز یکشنبه ضمن تقدیر از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای همکاری و پیگیری وضعیت مرزبانان ربوده شده، افزود: هم اکنون از همه ظرفیت ها و توانمندی ها برای آزادی هرچه سریعتر مرزبانان کشورمان استفاده می شود.

 

نماینده مردم خاش، نصرت آباد، میرجاوه و کورین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: وزیر امورخارجه کشورمان و همچنین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران برای پیگیری وضعیت سربازان ایرانی به پاکستان سفر کردند و رایزنی هایی انجام دادند.

 

وی بیان کرد: باید از اقتداری که سپاه پاسداران در مرزهای شرقی کشورمان نشان داده تقدیر کرد و یادآور شد که اشرار نمی توانند سودی در به دست بیاورند.

 

شامگاه دوشنبه 23 مهرماه، تعدادی از بسیجیان بومی و نیروهای هنگ مرزی که در پایگاه مراقبتی در نقطه صفر مرزی (میرجاوه) استقرار داشتند، با خیانت و تبانی عامل یا عوامل نفوذی گروهک های ضد انقلاب ربوده شده و به خاک پاکستان انتقال داده شدند.

 

عوامل گروهک های تروریستی که از سوی سرویس‌های بیگانه هدایت و پشتیبانی می‌شوند، با فریب و تطمیع عوامل نفوذی، این حادثه را در نقطه صفر مرزی و رو به روی یکی از پاسگاه های مرزی کشور پاکستان صورت داده‌اند‌.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------