آخرین اخبار سیاسی

سعید لواسانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش‌ها به تصمیم زاکانی برای ساخت مسجد در پارک قیطریه

سید سعید لواسانی از تصمیم زاکانی شهردار تهران برای ساخت مسجد در پارک قیطریه انتقاد کرد. به گزارش دیده بان ایران، سید سعید لواسانی امام جمعه…

راهکارهای یک نماینده مجلس برای مقابله با تحریم‌های آمریکا



اخبار,اخبار سیاسی,تحریم ایران

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس راهکارهایی درباره مقابله با تحریم‌های آمریکا ارائه کرد.

محمد حسن‌نژاد، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اِعمال دور جدیدی از تحریم‌های آمریکا علیه ملت ایران،گفت: به‌ طور قطع تحریم‌های آمریکا تأثیری بر عزم و اراده ملت ایران نخواهد گذاشت.

 

وی در تشریح برخی ظرفیت‌های موجود در کشور برای مقابله با تحریم‌های آمریکا، اظهار داشت: اتکا به سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و نیز ظرفیت‌های خدادادی کشور از جمله امکانات دریایی و نیز ظرفیت‌‌‌های بالقوه در تولید انواع محصولات کشور را از بیگانه بی‌نیاز کرده که باید به این ظرفیت‌ها توجه شود.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تأکید بر اینکه تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ایران، جدید نیست، افزود: با گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا همواره اقدامات و تحریم‌های خصمانه‌ای علیه ملت ایران اتخاذ کرده، اما عزم مردم ایران در مقابله با تحریم‌ها آنها را قدری بی‌تأثیر کرده است.

 

حسن‌نژاد، یکی از راه‌های مقابله با تحریم‌ها را توجه به ظرفیت‌های درونی نظام و تقویت پایه پولی کشور دانست و گفت: باید فرهنگ استفاده از تولیدات‌داخلی از سوی دولت و مراجع تصمیم‌گیر در بین آحاد مردم نهادینه شود، در این صورت می‌توان کشور را از تولیدات بیگانه بی نیاز کرد.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: دولت باید واقعیات اقتصاد کشور را برای شرایط تحریم آمریکا تشریح کند، بالاخره محدودیت‌‌هایی ایجاد می‌شود، اما این اطمینان را به مردم می‌دهیم که با هماهنگی‌های ایجاد شده بین قوای سه‌گانه، به لطف خدا از تحریم‌ها عبور خواهیم کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------