آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

جعفرزاده: پالس‌های خوبی از وزرای جدید دولت دریافت کردیم



اخبار,اخبار سیاسی,جعفرزاده

نایب رئیس فراکسیون مستقلین گفت: ما سعی می‌کنیم وزیری را که استیضاح و یا سوال از او در مجلس مطرح است به فراکسیونمان دعوت نکنیم تا شائبه دخالت در کار نمایندگی پیش نیاید.

به گزارش اعتمادآنلاین، غلامعلی جعفرزاده نماینده رشت و نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس در خصوص زمان دیدار اصولگرایان و مستقلین با رییس جمهور، تاکید کرد: جلسه مستقلین با رییس جمهور ارتباطی به جلسه اصولگرایان با آقای روحانی ندارد و دو جلسه مجزا است. ما کاری به کار اصولگرایان و اصلاح‌طلبان نداریم.

 

او ادامه داد: ما سعی می‌کنیم وزیری را که استیضاح و یا سوال از او در مجلس مطرح است  به فراکسیونمان دعوت نکنیم تا شائبه دخالت در کار نمایندگی پیش نیاید. این اواخر که 4 وزیر به مجلس معرفی شد علیرغم اینکه پیشنهاد شد، با رییس جمهور نشست نگذاشتیم و قبول نکردیم و این نشست را برای فضای آرامتری گذاشتیم.

 

جعفرزاده در خصوص زمان برگزاری نشست مستقلین با رییس جمهور، گفت: کابینه شکل گرفته است و به نظر می‌رسد بعد از تعطیلات مجلس نشست مستقلین با رییس جمهور برگزار می‌شود. ما به دنبال این هستیم که شائبه‌ای نباشد که بگویند اینها رفتند و دستور گرفتند و درخواست‌هایی داشتند. می‌خواهیم نشستمان در جهت تعامل برای خدمت رسانی به مردم باشد.

 

نایب رئیس فراکسیون مستقلین با اشاره به استیضاح‌های مطرح شده در مجلس، گفت: اگر استیضاح کنندگان عضو فراکسیون باشند وهمراهی فراکسیون را بخواهند، باید تقاضا کنند و در دستور جلسه قرار می‌گیرد. آنها استدلال‌هایشان را مطرح می‌کنند و اگر قرار باشد همراهی شود رای گیری می‌شود اما تاکنون چنین درخواستی در فراکسیون نداشتیم.

 

او همچنین خطاب به وزرایی که به تازگی از مجلس رای اعتماد گرفتند، تاکید کرد: پیشنهاد ما به این وزرا این است که همراهی و تعامل منتج به خدمت بهتر به مردم را مدنظر قرار بدهند. شرایط کشور، شرایط وفاق، دوستی و همدلی است و این شرایط درگیری و تنش را نمی‌طلبد. بنابراین از آقای واعظی درخواست کردیم این موضوع را انتقال دهد و البته در نشست با وزرا هم بر این موضوع تاکید کردیم و آنها قول دادند و در این چند روزی که از رای اعتماد مجلس به آنها می ‌گذرد، پالس‌های خوبی دریافت کردیم.

 

نایب رئیس فراکسیون مستقلین در پایان گفت: بعد از استقرار کامل وزرا در دولت و پایان معارفه، آنها را به فراکسیون دعوت خواهیم کرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------