آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

تماس دلواپسان با سلبریتی‌ها و تلاش برای اعتراف‌گیری در راستای کمپین «پشیمانیم»!



اخبار,اخبار سیاسی,حسن روحانی

در هفته های گذشته و به دنبال سوءاستفاده منتقدان و مخالفان دولت از انتقادات برخی چهره های مشهور به عملکرد دولت، بسیاری از این چهره ها با واکنش به این موضوع، اعلام کردند که حتی انتقاد آنها از دولت به معنای رویگردانی از آن تمایل به جناح رقیب نیست.

به گزارش  انتخاب، خلاصه کلام چهره های مشهور هنری و ورزشی (سلبریتی ها) این بود که حتی وجود فضای انتقاد باز از شخص ریییس جمهور و امکان نقد عملکرد دولت با تندترین کلمات نتیجه رای مردم بوده و از این نظر، طبیعتا نمی توان نقد دولت را نشانه رویگردانی و تمایل به رقیب دانست.

 

با این وجود، پس از واکنش ها به موج سوءاستفاده دلواپسان از نقدهای دلسوزانه برخی از چهره های هنری و فرهنگی درباره عملکرد دولت، اطلاعات دریافتی خبرنگار «انتخاب» نشان می دهد که جریان رقیب بدنبال اجرای بخش دیگری از سناریوی تخریبی خود علیه دولت است.

 

بر این اساس، طی روز گذشته افرادی مجهول الهویه با شماره های ناشناس یا متفرقه در تماس با بسیاری از سلبریتی ها از آنان خواسته اند با توجه به سخنان سخنگوی دولت درباره کمپین «پشیمانیم» و تشکیک در اصل رای دادن آنها، بار دیگر اعلام موضع کرده و از دولت اعلام برائت کنند.

 

نکته در خور توجه برخورد سرد و توام با گلایه سلبریتی ها از افراد ناشناس تماس گیرنده و انتقاد از سوءاستفاده آنان بوده است.

 

مقدمه سناریوی جدید چیست؟

سناریوی جدید پس از سوال هدفمند یک خبرنگار از سخنگوی دولت در نشست خبری ۵ آذر کلید می‌خورد آنجا که از نوبخت موضع دولت درباره کمپین «پشیمانیم» پرسیده می شود.

 

سخنگوی دولت در پاسخ می گوید: دولت متعلق به همه مردم است و ما از نظرات مردم آگاه هستیم اما می‌دانیم که عده‌ای لباس نقد پوشیدند و هیچگاه در کنار دولت و ملت نبودند پس آنهایی که امروز گفته‌اند ما پشیمان هستیم باید از آنان پرسید که چه زمانی رای دادند که امروز پشیمان شدند.

 

نوبخت ادامه می‌دهد: اوضاع به این صورت که در فضای مجازی جلوه داده می‌شود، نیست. مردم هنوز دولت را دوست دارند و اگر عده‌ای عنوان می‌کنند که پشیمان هستند به نظر می‌رسد باید از آنان پرسید که شما کی رای دادید؟ شاید خیلی از آنان جزو کسانی نباشند که رای داده بودند.

 

سخنان نوبخت نشان می دهد که وی در اظهاراتش با تاکید بر تداوم حمایت اکثریت مردم از رییس جمهور و دولت از کسانی که در «لباس حامیان دولت» تلاش می کنند برای اختلاف افکنی در اردوگاه حامیان دولت نقش آفرینی کنند، دارند انتقاد می‌کند و نه از سلبریتی‌ها یا مردمی که به دولت رای داده اند اما در مواقعی آزادانه دولت را نقد و مطالباتشان را بدون واهمه و ترس از برخورد امنیتی فریاد می کنند.

 

به طور طبیعی، این موضوعی نیست که رسانه های منتقد و مخالف دولت از آن بی اطلاع باشند. اما منافع این دلواپسان ایجاب می کنند که در حال حاضر مسئله را به گونه ای دیگر نشان دهند تا بلکه از این آب گل آلود ماهی مدنظر خود را صید کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------