آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

پارسایی: وزیر امور خارجه بدون سند حرف نمی‌زند



اخبار,اخبار سیاسی,بهرام پارسایی

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت :وزیر امور خارجه طی چند روز اخیر پرده از وجود مافیاهای کلان اقتصادی در کشور برداشت و همه آحاد مردم موظفند حامی این مسئولان در زمینه شفاف سازی باشند.

به گزارش ایرنا، بهرام پارسایی چهارشنبه در سمینار علمی کاربردی دندانپزشکی در شیراز افزود:شاهد هستیم که طی روزهای اخیر مسئولانی که شعار شفاف سازی می دادند این روزها با وارد کردن انتقاد و هجمه به آقای ظریف اتهام زنی می کنند. 

 

وی ادامه داد:این در حالی است که به جای انتقاد از مسئولان باید به سراغ آن عده ای رفت که وزیر امور خارجه تاکید کرده است نمی توانم اسم آن ها را بیاورم. 

 

پارسایی اظهار داشت: در روستاهای اطراف شیراز متاسفانه مواردی وجود دارد که برخی حتی توان خرید نان نداشته اند این در حالی است که تنها در یک مورد از این معاملات شاهد جابه جایی 30 هزار میلیارد تومان بوده ایم. 

 

نمانیده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتظار از مردم این است که از مسئولینی که به دنبال شفاف سازی هستند حمایت شود و باید جامعه تحصیل کرده کشور در کنار فعالیت های علمی و تخصصی که در حال انجام است،نیروهای جهادی کشور را تنها نگذارد و نباید اجازه دهیم هجمه هایی که طی چند روز اخیر به مسئولان کشور وارد می شود خللی در روند خدمت رسانی آنان وارد کند. 

 

وی بیان کرد: قطعا کسی که در مسند وزیر امور خارجه بوده است بدون سند حرف نخواهد زد. 

 

پارسایی در بخش دیگری از صحبت های خود بیان کرد: شاهد رویش قارچ گونه دانشکده های دندانپزشکی در کشور هستیم که باید نظارت کاملی بر روند توسعه این دانشگاه ها در سطح کشور داشته باشیم. 

 

او گفت: موضوع گرانی در سطح کشور در تمام ابعاد وجود داشته است و به تبع آن تجهیزات دندانپزشکی که تماما از اقلام وارداتی بوده است افزایش قیمت زیادی داشته است در حالی که برخی با دریافت ارز دولتی اقدام به واردات کرده اند و در بازار باقیمت آزاد نسبت به ارائه این محصولات اقدام کرده اند. 

 

پارسایی گفت: عده قلیلی که حقوق مصرف کننده را رعایت نکرده اند باید مورد بازخواست دستگاه های مربوط قرار گیرند. 

 

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با ایجاد شفافیت نسبت به از بین بردن رانت اقدام کنیم، با از بین بردن واسطه گری شاهد خواهیم بود که می توان کنترل دقیقی بر بازار محصولات و تجهیزات پزشکی داشته باشیم. 

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------