آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

پزشکیان: عدالت گم شده جامعه کنونی است/ وکلا باید بدون لکنت حرف بزنند



اخبار,اخبار سیاسی,مسعود پزشکیان

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: باور ما و رسالت اصلی و محوری انقلاب اسلامی مردم ایران بر اساس حاکم شدن عدالت در جامعه بوده است و برای تحقق این هدف متعالی باید همگان تلاش کنند تا عدل و عدالت در کشور حاکم شود.

به گزارش ایرنا، مسعود پزشکیان روز چهارشنبه در مراسم گشایش سی و یکمین اجلاس سراسری کانون های وکلای دادگستری کشور در تبریز با اشاره به نقش عدالت و قسط در سعادت جامعه اسلامی، گفت: باید توجه داشت که با بی عدالتی ها روی خوش از جامعه رخت بر می بندد.

 

وی با اشاره به باورهای دینی و مذهبی شیعیان مبنی بر ظهور حضرت مهدی (عج)، اظهار داشت: این ظهور همراه با عطر خوش عدالت و قسط خواهد بود اما باید برای چنین روزی آماده بود و برای تحقق این هدف غایی تا حد توان تلاش کرد، چون در جامعه ای حق مظلوم از ظالم ستانده نشود، راه بی راهه ای را می پیماید.

 

پزشکیان، شغل وکالت در تامین عدالت در جامعه را بسیار مهم برشمرد و اضافه کرد: کسانی که در این عرصه فعالیت می کنند باید بدون لکنت زبان نسبت به انجام ماموریت ها و وظایف خود که همان حرکت در مسیر تحقق عدل و عدالت است، حرف بزنند تا بدین طریق در جامعه فساد و کوتاهی های منجر به بروز مشکلات اقتصادی و فرهنگی و سایر موارد زدوده شود.

 

وی با بیان اینکه وکلا نقش تعیین کننده و مسئولیت سنگینی بر عهده گرفته اند، گفت: این افراد باید نسبت به کسانی که به آنها مراجعه می کنند به درستی دفاع کرده و با خوش رفتاری آنها را همراهی کنند.

 

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: طبق تعالیم و آموزه های دینی با ظن و گمان نمی توان کسی را نگه داشت که متاسفانه ما نگه می داریم و این رویه ای نادرست و غلط است.

 

پزشکیان با بیان اینکه عدالت گم شده جامعه کنونی است، ابراز امیدواری کرد با تلاش وکلای دادگستری عدالت و سعادت در جامعه اسلامی میسر شود.

 

رییس کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با بیان اینکه این کانون از ابتدای تشکیل تاکنون با مشکلاتی دست به گریبان بوده است، گفت: تناقض در پاره ای از موازی کاری ها از جمله این مشکلات است که باید راهکاری مناسب برای از بین بردن آن اتخاذ شود.

 

حسن عظیم زاده افزود: در حال حاضر کانون های وکلای دادگستری با حملات مختلف مواجه است اما با اتحاد و یکپارچگی اعضا و همچنین همکاری و تعامل با دادگستری ها و نیروی انتظامی مشکلات به تدریج پشت سر گذاشته می شود.

 

سی و یکمین همایش اتحادیه کانون های وکلای دادگستری سراسر کشور موسوم به اسکودا از امروز به مدت دو روز به میزبانی تبریز در حال برگزاری است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------