آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رسانه‌های خارجی: اسرائیل به اصفهان حمله کرده است

شبکه فاکس نیوز مدعی شد: نیروی هوایی اسرائیل انجام چندین حمله هوایی به شهر اصفهان را تایید کرد. به گزارش سایت دیده بان ایران؛ شبکه فاکس نیوز…

احمدی‌نژاد قبول دارد که دیکتاتور شده است؟



اخبار,اخبار سیاسی,احمدی‌ نژاد

احمدی‌نژاد ۱۶ سال پیش می‌گفت همواره دیکتاتورها از مقابله با قوه قضائیه و قانون شروع کرده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین، صحبت‎های امروز احمدی‌نژاد و جدالش با قوه قضائیه در حالی است که او پیش از دوران ریاست جمهوری‎اش نظرات دیگری داشت.

 

مرور تاریخ نشان می دهد که رئیس دولت نهم و دهم 16 سال پیش در 8 دی ماه سال 80، زمانی که عضو جامعه مهندسین بوده است مخالفت با قوه قضائیه را دیکتاتوری می دانسته. او در مصاحبه ای گفته بود: كدام قانون اساسي برانداختن نظام خود را در خود پيش بيني كرده است؟ اين كه خيلي خنده‌دار است که بگویند آقا چرا اجازه نمي‌دهي من در مجلس باشم و بخواهم براندازی کنم! چون اجازه نمي‌دهي پس ديكتاتور هستي!

 

او ادامه می دهد: همواره ديكتاتورها از مقابله با قوه قضاييه و قانون شروع كرده‌اند! به نظر من بيش از اينكه دوگانگي در رفتار قوه قضاييه وجود داشته باشد، در رفتار جريانات سياسي وجود دارد. قوه قضاييه مي‌خواهد با فساد مالي برخورد كند. پوشش سياسي مي‌دهند كه شما با سرمايه‌گذاري مخالف هستيد! اگر هم گروه شماست، شما هم گروه خود را درست انتخاب كن. هر گروه يا حزبي كه مي‌خواهد باشد؛ چه اين طرف چه آن طرف، اين منافع ملي است. هر كه به ملت دست اندازي كرد بايد دستش قطع شود. 

 

جای این سوال باقی است حال که او پس از 8 سال زمامداری قوه مجریه و کناره گیری 6 ساله از آن به نقد تند و تیز دستگاه قضا می ‎پردازد، همچون اظهارات 16 سال پیشش، خودش را دیکتاتور می‎داند؟ یا....

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------