آخرین اخبار سیاسی

دور جدید طرح حجاب و عفاف  ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

برخوردهای خیابانی در موضوع حجاب؛ بدون‌ برنامه، بی‌قاعده و فاقد تدبیر | «تذکر خاص» به آمران طرح «نور»

دور جدید طرح حجاب و عفاف در میادین و خیابان‌های مهم اغلب شهرهای بزرگ کشور چنان گسترده و پرحاشیه آغاز شد که عده‌ای آن را لشگرکشی خیابانی…

ادامه بازداشت روزبه و بابک علیپور، دو فعال مدنی در گیلان



اخبار,اخبار سیاسی,بازداشت دو فعال مدنی در گیلان

کانال تلگرامی رویداد نوشت دو فعال مدنی استان گیلان به نام‌های روزبه و بابک علیپور از تاریخ ۱۳ آبان بدون توضیح مشخصی بازداشت شدند و هنوز از وضعیت آن‌ها خبری نیست.

 

برادران علیپور از ساکنان یکی از روستا‌های حومه رشت و فعال در حوزه زنان بودند که صبح روز ۱۳ آبان بازداشت شده‌اند. ماموران امنیتی همان روز به تفتیش خانه مادری آن‌ها پرداختند و برخی از وسایل این دو برادر را بدون حضور آن‌ها ضبط کردند. خانواده این دو برادر علی رغم پیگیری‌های متعدد تا کنون هیچ پاسخ شفافی مبنی بر دلیل بازداشت دریافت نکرده‌اند. هفته گذشته برادران علیپور به بندعمومی زندان لاکان رشت منتقل شدند و به صورت شفاهی به خانواده آن‌ها اعلام شد که برای هر کدام وثیقه به میزان ۵۰ میلیون تومان تهیه کنند. هم اکنون بیش از یک هفته است که خانواده همراه با وثیقه پیگیر وضعیت پسرانشان هستند، اما نماینده دادستان هنوز وثیقه را نپذیرفته است. گفته می‌شود این دو فعال مدنی جزو خوشنام‌ترین فعالان حوزه زنان استان گیلان هستند و تمام فعالیت‌های خود را در چارچوب قانون انجام داده‌اند.

 

رویداد 24

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------