آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اگر همه با گشت ارشاد مخالفند چرا ون ها برگشتند؟ | ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد : کار دولت است

اسفند گذشته امیرحسین بانکی‌پور، نماینده اصفهان در مجلس جزئیاتی از لایجه حجاب در اختیار رسانه‌ها قرار داد که نشان می‌دهد قانون جدید تنها…

کیانوش راد: به دست همپیمانان آمریکا گزک ندهیم



اخبار,اخبار سیاسی,کیانوش راد

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب‌ گفت: در شرایطی که آمریکا تحریم‌هایش را آغاز کرده و اسرائیل و عربستان به دنبال ایجاد فشارهای بیش تر بر ایران هستند؛ نباید گزک به دست همپیمانان آنان در اروپا بدهیم.

محمد کیانوش‌راد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مهم ترین مسئله ای که امروز پیش روی دولتمردان و نظام قرار گرفته ، عبور از شرایطی است که از سوی ترامپ بر ایران تحمیل شده است.

 

وی ادامه داد: از سوی دیگر عربستان و اسرائیل هم به دنبال ایجاد فشاربیش تر بر کشور ما هستند. در چنین شرایطی مهم ترین موضوع در سیاست خارجی ، تداوم سیاست هایی است که دولت آقای روحانی در جهت برگرداندن اجماع جهانی علیه ایران و تیجاد اجماع علیه آمریکا انجام داده است .

 

این عضو حزب اتحاد ملت گفت: در چنین شرایطی گزک دادن به برخی کشورهای اروپایی که بعضا به دنبال بهانه ای برای پیوستن به بد عهدی آمریکا هستند مسئله ای است که  دولتمردان نباید از آن غفلت کنند.

 

وی تصریح کرد: در چنین شرایطی زمان ناشناسی جناح تند روی اصولگرا و خروج از انصاف در برخورد با دولت و خصوصا وزیر امور خارجه یعنی دکتر ظریف نیز مطرح است.

 

کیانوش راد گفت: در شرایطی که همه باید به حمایت از دولت اقدام کنند شاهد آن هستیم که حملات تندی علیه دولت و وزیر خارجه اش صورت گرفته است. این در حالی است که ما نیازمند آمادگی لازم جهت کاستن فشارهایی هستیم که مستقیم و غیر مستقیم بر مردم وارد می شود.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: فراموش نکنیم که افزایش کارآمدی بخش های اقتصادی دولت و توجه به رفع مشکلات اقتصادی مردم مهم ترین موضوعی است که پیش روی دولت قرار دارد.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------