آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

رییس جمهور مقابل دوربین‌های صداوسیما



اخبار,اخبار سیاسی,حسن روحانی

دوربین‌های تلویزیونی برای ضبط سخنان رییس جمهور خطاب به مردم روشن می‌شوند.

پیگیری‌های ایسنا درباره پخش گفت‌وگوی تلویزیونی رییس جمهور با مردم که عنوان می‌شود امشب ـ دهم دی‌ ماه ـ روی آنتن می‌رود، تا اینجا از صحت این خبر حکایت دارد.

 

پیگیری‌ها حاکی از این است که دوربین‌های تلویزیونی با استقرار در نهاد ریاست جمهوری، سخنان حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی را خطاب به مردم ضبط خواهند کرد و این سخنان از صداوسیما پخش خواهد شد.

 

در شبکه‌های اجتماعی این‌طور مطرح شده است که سخنان امشب رییس جمهور، در ارتباط با اتفاق‌های اخیر و اعتراض‌های مردمی خواهد بود.

 

در واقع چند ساعتی است که خبر پخش گفت‌وگوی رییس جمهور از تلویزیون در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود و بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی بویژه توئیتر با هشتگ #روحانی_بگه به طرح مطالبات خود از رییس‌جمهوری پرداخته‌، از او خواسته‌اند تا در بخش‌هایی از سخنان خویش، درباره موضوع‌های مورد نظرشان نیز توضیح‌هایی ارایه دهد.

 

آخرین گفت‌وگوی تلویزیونی حسن روحانی به هفتم آذرماه برمی‌گردد که درباره عملکرد ۱۰۰ روز نخست دولت دوازدهم بود. اقتصاد و بویژه اشتغال، دیپلماسی، فرهنگ، جامعه و مسائل مهم روز، محورهای این گفت‌وگو را شامل می‌شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------