آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

آرین منش: نباید توده‌های مردم با برچسب ضدانقلاب معرفی شوند/ هر دو جریان سیاسی در ضعف‌ها سهیم هستند



اخبار,اخبار سیاسی,آرین منش

جواد آرین منش با بیان این هشدار که «جدا کردن یک گروه از گروه دیگر، سایه و سفید کردن مسائل و یک گروه را انقلابی و گروه دیگر را ضدانقلابی نشان دادن به مصلحت هیچ کس و نظام نیست» گفت: به جز اندک افرادی که ممکن است به عنوان افراد برانداز در اینگونه اجتماعات نفوذ کنند، توده های مردم ناراضی را نباید با برچسب ضدانقلاب معرفی کنیم. صداوسیما و همه سازمان‌های که دلسوز نظام هستند باید در چنین شرایطی همه تلاش خود را در جهت تقویت وحدت و انسجام ملی صرف کنند.»

جواد آرین‌منش، فعال سیاسی اصولگرا در مشهد با اظهار اینکه «حرکت های اعتراضی هرگز ریشه جناحی ندارد و عوامل سیاسی هم نقششان پررنگ نیست» گفت: «برخلاف برخی سیاسیون که ریشه این اعتراض ها را به این دولت یا دولت قبل یا جریان اصلاح طلب یا اصولگرا نسبت می دهند، این حرکت ها و شعارهایی که مطرح شد نشان داد اعتراض ها جناحی نیست.» 

 

او تاکید کرد: «اگر هنجار شکنی گسترش یابد هر دو جریان و همه کسانی که به نوعی در مدیریت گذشته و حال نقش داشتند و دارند متضرر خواهند شد؛ چرا که کارنامه دولت ها کارنامه قابل قبول و درخشانی نیست. ما با اهداف تعریف شده در برنامه های تدوین شده فاصله زیادی داریم؛ این مساله بیانگر این است که دولت ها و هر دو جریان سیاسی در ضعف ها و قوت ها سهیم هستند.»

 

این فعال سیاسی اصولگرا  در واکنش به نحوه پوشش اخبار اعتراض‌های مردمی در صداوسیما گفت: «من معتقدم به جز اندک افرادی که ممکن است به عنوان افراد برانداز در اینگونه اجتماعات نفوذ کنند، توده‌های مردم ناراضی را نباید با برچسب ضدانقلاب معرفی کنیم. صداوسیما و همه سازمان های که دلسوز نظام هستند باید در چنین شرایطی همه تلاش خود را در جهت تقویت وحدت و انسجام ملی صرف کنند.» 

 

او هشدار داد: «جدا کردن یک گروه از گروه دیگر، سایه و سفید کردن مسائل و یک گروه را انقلابی و گروه دیگر را ضدانقلابی نشان دادن به مصلحت هیچ کس و نظام نیست. لذا همه باید به آرامش دعوت شوند و در چارچوب ضوابط و مقررات مطالبات را سوق داده شود. آزادی‌های مدنی هدایت شده در چارچوب قانون در دستورکار قرار بگیرد.»

 

آرین منش اضافه کرد: «مسئولان به جای محکوم کردن و قوای سه گانه به جای انداختن توپ در زمین یکدیگر باید در کنار هم در جهت حل مشکلات و گشودن باب نقد و آزاداندیشی قرار گیرند و به جای متهم کردن یکدیگر در فکر حل مشکلات باشند. البته شناسایی فرصت‌طلبان یک ضرورت است. برخورد با مفسدان و کسانی که عوامل مخرب بودند و عوامل تحریک بودند یک ضروت است.» 

 

او با بیان اینکه «باید نابسامانی‌های اقتصادی کشور را پذیرفت، مسئولیت ها پذیرفت و در جهت یافتن راهکارهای مناسب اقدام کرد» تاکید کرد: «نباید فضای کشور را هم امنیتی کرد. ما باید فضای امنیتی را تبدیل کنیم به فضای گفتمان سیاسی و فضای سیاسی را تبدیل کنیم به یک حرکت اجتماعی و آن را مدیریت کنیم.» 

 

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: «جامعه نیاز به خویشتن داری دارد. اگر آتش زدن اموال، بانک ها، خودروهای پلیس باب شود همه متضرر می شوند؛ چون اینها اموال عمومی است و کسانی که در جهت تخریب تلاش می کنند در واقع به خودشان ضرر می زنند چون از پول خودشان تامین شده است. باید همه افراد و گروه ها خویشتن داری کنند و مانع برهم زدن نظم عمومی شوند. مسئولان هم فضای سیاسی را برای گفتگو فراهم کنند. آتش زدن و تخریب هیچ منطقی نمی پذیرد و طبیعتا پلیس و عوامل قضایی با کسانی که به اموال عمومی آسیب می زنند باید برخورد کند.»

 

اعتمادآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------