آخرین اخبار سیاسی

حوزه علمیه کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

مقایسه حوزه علمیه کاظم صدیقی و مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

دیده بان ایران | حوزه علمیه امام خمینی تحت مدیریت کاظم صدیقی با مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

واکنش هاشمی‌طبا به پیشنهاد مناظره احمدی‌نژاد



اخبار,اخبار سیاسی,هاشمی‌طبا

یک فعال سیاسی گفت: احمدی نژاد موقعیت خودش را خیلی بالا تصور می کند و شاید خود را متصل به خیلی جاهای عالم غیب می داند.

محمود احمدی نژاد روز پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ در مراسم مسجد المهدی(عج) شهر صومعه‌سرا استان گیلان به مناسبت شهادت میرزا کوچک خان جنگلی حاضر شد و در جملاتی توهین آمیز حسن روحانی را دعوت به مناظره تلویزیونی کرد و گفت «در مناظره حاضر شوید تا پوز شما را بزنیم» اما سئوال اینجاست که احمدی نژاد چه موقعیتی دارد که چنین اظهاراتی را بیان می کند.

 

مصطفی هاشمی طبا در واکنش به اظهارات احمدی نژاد به نامه نیوز گفت: احمدی نژاد موقعیت خودش را در جامعه خیلی بالا تصور می کند و شاید خود را متصل به خیلی جاهای عالم غیب می داند. 

 

وی درباره میزان تأثیرپذیری جامعه از سخنان احمدی نژاد افزود: نمی دانم باید آمارگیری شود. حرف های آقای احمدی نژاد اثر ندارد چون همه خرابکاری ها را کرده و رفته است بنابراین فکر نمی کنم کسی در این زمینه حرف او را بخواند و تأثیر بپذیرد. احمدی نژاد عوامفریبانه صحبت می کند اما آقای روحانی منطقی و قاعده مند سخن می گوید، احمدی نژاد همیشه حرف می زند، وقتی کلی گویی می کند. بالاخره فکر می کند نور و هاله نور هم به کمکش می آید. 

 

این فعال سیاسی با اشاره به وضعیت کنونی حلقه نخست یاران احمدی نژاد، اظهار کرد: به نظر می رسد این صحبت ها با هدف فرافکنی موقعیت کنونی که آقای احمدی نژاد در آن قرار دارد، بیان شد.

 

هاشمی طبا در پاسخ به این سئوال که اگر این مناظره برگزار شود پیروز چه کسی خواهد بود؟ گفت: اگر دیدگاه های پوپولیستی را ملاک قرار دهیم احمدی نژاد پیروز مناظره خواهد بود اما اگر ملاک مباحث منطقی باشد روحانی پیروز می شود. به عبارت روشن تر بستگی دارد شنونده چه برداشتی داشته باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------