آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

کمیسیون صنایع با ارجاع پرونده آذری جهرمی به قوه قضائیه مخالفت کرد



اخبار,اخبار سیاسی

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اعضای کمیسیون صنایع با ارجاع پرونده مذاکرات پنهانی وزیر ارتباطات با مدیران تلگرام به قوه قضائیه مخالفت کردند.

رضا انصاری در گفتگو با مهر، در خصوص جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در جلسه امروز گزارش نهایی هیات تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت صنعت در خصوص صدور مجوز واگذاری معادن و نظارت بر برداشت معادن و وصول هزینه‌کرد حقوق دولتی در استان‌های دارای منابع معدنی مورد بررسی قرار گرفت و کلیات این گزارش تصویب شد.

 

وی ادامه داد: گزارش تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت مس در جلسه امروز به دلیل کمبود وقت بررسی نشد.

 

نماینده مردم داراب در مجلس اظهارداشت: مذاکرات پنهانی وزیر ارتباطات با مدیران تلگرام مورد بررسی قرار گرفت و این مذاکرات مصداق تخلف تشخیص داده نشد، لذا کمیسیون این موضوع را طبق ماده ۲۳۴ مورد بررسی قرار نخواهد داد.

 

کمیسیون شوراها با کلیات طرح تجمعات قانونی موافقت کرد

اخبار,اخبار سیاسی

احمد علیرضا بیگی در گفتگو با مهر، در خصوص جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی، گفت: سردار اشتری با حضور در نشست امروز گزارشی در مورد عملکر ناجا ارائه کرد. در این گزارش به مسائلی چون بودجه ناجا، وضعیت نیروی انسانی، تجهیزات و رفاه، کمبود کلانتری‌ها و امنیت مرزها پرداخته است.

 

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حضور نیروی انتظامی در مراسم اربعین و سفر زوار به کربلا نیز در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

 

بیگی گفت: طرح اصلاح ماده ۱۰ احزاب نیز از سوی یکی از نمایندگان مطرح شد اما با توجه به اینکه پیش از این طرحی با همین محتوا از سوی آقای میرزایی نیکو و خانم مافی ارائه و مصوب شده بود طرح مذکو برای دو ماه مسکوت ماند تا طرح مصوب تعیین تکلیف نهایی شود.

 

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: طرح تجمعات و راهپیمایی‌ها نیز از سوی آقای امد مازنی ارائه شد. نکات مثبت و منفی این طرح در کمیسیون مورد بررسی و در نهایت کلیات آن تصویب شد و به کارگروه احزاب ارائخ شد تا با حضور کارشناسان وزارت کشور، اطلاعات و نیروهای مسلح ۲۵ ماده آن به صورت جزئی مورد بررسی قرار گیرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------