آخرین اخبار سیاسی

پزشکیان,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

دریافتی ناچیز کارمندان دولت بستر اشاعه فساد اداری است/ FATF داخلی می‌تواند مانع بروز فساد شود

وزیر بهداشت و درمان در دولت اصلاحات می‌گوید: وقتی چرخ زندگی مردم نمی‌چرخد افراد برای گرفتن و دادن مبالغی تحت عنوان «شیرینی» توجیه پیدا…

صباغیان: مجلس درگیر مسائل حاشیه‌ای شده است



اخبار,اخبار سیاسی,صباغیان

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: امروز آنقدر نمایندگان مجلس درگیر مسائل حاشیه ای شده اند که از بعد نظارتی و حتی قانون گذاری در زمینه مسائل مهم جامانده اند.

محمدرضا صباغیان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ضرورت تمرکز مجلس بر بعد نظارتی بیان کرد: با توجه به ایراداتی که در اجرای قوانین دیده می شود، مجلس باید از نزاع های محلی و منطقه ای کم کند و به دنبال آن بر روی بعد نظارتی تمرکز داشته باشد.

 

وی در ادامه اظهار کرد: امروز آنقدر نمایندگان مجلس درگیر مسائل حاشیه ای شده اند که از بعد نظارتی و حتی قانون گذاری در زمینه مسائل مهم جا مانده اند. تا زمانی که این غفلت در بین نمایندگان وجود داشته باشد و خود را درگیر مسائل حاشیه ای کنیم قطعا بعد نظارتی آنطور که باید اجرایی نخواهد شد.

 

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس با بیان اینکه یکی از مطالبات مردم از نمایندگان نظارت بر اجرای قوانینی است که تصویب می کنند. تصریح کرد: جاماندن مجلس از نظارت بر اجرای قوانین زمینه قانون گریزی را فراهم می کند و هر کسی دزدی، اختلاس، کم کاری و قاچاق کرد خود را آزاد احساس می‌کند. در حالی که مجلس متولی نظارت بر اجرای قوانینی است که تصویب می کند.

 

صباغیان در پایان گفت: یکی از وظایف رسانه ها معرفی نمایندگانی است که عوام فریبی می کنند و به وظایف خود عمل نمی کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------