آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

مهلت دو هفته‌ای به وزیر علوم/ احتمالا استیضاح غلامی منتفی می‌شود



اخبار,اخبار سیاسی,محمدجواد ابطحی

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: کمیسیون به وزیر علوم و تحقیقات مهلت دو هفته‌ای داد تا مشکلات مورد نظر نمایندگان متقاضی استیضاحش را حل و فصل کند.

محمدجواد ابطحی در گفتگو با مهر، با اشاره به بررسی تقاضای جمعی از نمایندگان برای استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه عصر امروز، گفت: منصور غلامی در جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات حضور یافت.

 

وی با اشاره به اینکه جمعی از متقاضیان استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از پاسخ های وی قانع نشدند، ادامه داد: با وجود این بر اساس تصمیم کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، مهلتی دو هفته‌ ای به وزیر علوم داده شد تا مشکلات مورد نظر نمایندگان را حل و فصل کند.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه متقاضیان استیضاح غلامی از ۸۵ نفر به ۲۵ نفر کاهش پیدا کرده‌اند، تصریح کرد: با توجه به مهلت دو هفته ای به وزیر علوم، به نظر می رسد که تعداد متقاضیان استیضاح بیش از این کاهش یابد و در نهایت استیضاح غلامی منتفی شود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------