آخرین اخبار سیاسی

سعید لواسانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش‌ها به تصمیم زاکانی برای ساخت مسجد در پارک قیطریه

سید سعید لواسانی از تصمیم زاکانی شهردار تهران برای ساخت مسجد در پارک قیطریه انتقاد کرد. به گزارش دیده بان ایران، سید سعید لواسانی امام جمعه…

محمد هاشمی: حتی خود کدخدایی هم به حرف های خودش باور ندارد



اخبار,اخبار سیاسی,محمد هاشمی

محمد هاشمی به اظهارات عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در مورد «عدم رد صلاحیت آیت الله هاشمی» در انتخابات 92 واکنش نشان داد.

محمد هاشمی در گفت و گو با انتخاب اظهار داشت: واقعیت این است وقتی آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات نامزد شدند یک موج قوی از حامیان ایشان در کشور به راه افتاد.

 

وی افزود: آقای مصلحی وزیر احمدی نژاد با بررسی آمار آرای آین الله هاشمی به شدت روی کاندیداتوری ایشان حساس شد.

 

برادر آیت الله هاشمی رفسنجانی اضافه کرد: بعد از حساسیت هایی که ایجاد شد، دو نفر از شخصیت های نظام نزد آیت الله هاشمی آمدند و به ایشان اصرار کردند که از شرکت در انتخابات انصراف دهد، البته این شخصیت ها هرکدام جداگانه نزد آیت الله آمدند.

 

اين فعال سياسي اصلاح طلب تصریح کرد: اشخاصی که نزد آیت الله هاشمی آمدند و قصد داشتند ایشان را متقاعد کنند که انصراف دهند همواره به او تاکید می کردند که اگر انصراف ندهد رد صلاحیت می شود.

 

وی با اشاره به عکس العمل آیت الله هاشمی خطاب به این افراد، خاطرنشان کرد: آیت الله هاشمی به افرادی که سعی داشتند او را منصرف کنند، گفتند من با مردم شوخی ندارم که هر روز حرفم را تغییر بدهم ، اگر گفتم شرکت می کنم پس حرفم را تغییر نمی دهم و پس از تاکید آن افراد به اینکه آیت الله هاشمی را رد صلاحیت می کنند، ایشان گفتند شورای نگهبان کار خود را بکند من هم وظیفه خود را انجام می دهم.

 

 

محمد هاشمی در ادامه تاکید کرد: هردوی این افراد که تلاش کردند آیت الله هاشمی انصراف دهد از طرف شورای نگهبان آمدند.

 

وی افزود: وقتی آیت الله هاشمی انصراف نداد خبرهایی از شورای نگهبان می رسید که بحث هایی برای رد صلاحیت ایشان مطرح شده است اما آیت الله هاشمی به این صحبت ها توجه نمی کردند و اولویت ایشان نظر مردم.بود.

 

 

هاشمی اضافه کرد: بعد از رد صلاحیت آیت الله هاشمی در انتخابات بسیاری از افراد به ایشان پیشنهاد دادند که اعتراض کنند اما آیت الله گفتند آنها را به خدا میسپارم و و اعتراض نمی کنم. آیت الله هاشمی تاکید داشتند کشور ما به شکلی است که هر شخص عاقبت کار خود را زود می بیند در انتها هم طی جلساتی که با عارف و روحانی برگزار کردند تصمیم گرفتند از روحانی حمایت کنند.

 

وی در پایان با اشاره به اظهارات کدخدایی گفت: مردم می دانند و شاهد هستند آیت الله هاشمی انصراف نداد و تا روز آخر پای مردم ایستاد اما اسم او در لیست نامزدهای نهایی نبود اگر شورای نگهبان رد صلاحیت نکرده پس چه اتفاقی رخ داده؟ مردم این حرف ها را باور نمی کنند حتی خود افرادی که این سخنان را می گویند هم به حرف های خود باور ندارند، مردم می دانند چه اتفاقی رخ داده است اما اینکه شورای نگهبان بعد از چندسال یادش افتاده واکنش نشان دهد را از خودشان بپرسید.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------