آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

عبدالله ناصری: استانداران اصلاح‌طلب زیر فشار، عملکرد اصلاح‌طلبی ندارند



اخبار,اخبار سیاسی,عبدالله ناصری

عبدالله ناصری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: استانداران اصلاح‌طلب زیر فشار، عملکرد اصلاح‌طلبی ندارند.

به گزارش اعتمادآنلاین، عبدالله ناصری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به انتخاب جایگزین برای تعدادی از استانداران بازنشسته گفت: من با هر نوع کنار رفتن بازنشستگان بسیار موافق هستم اما انتخاب‌های آقای رحمانی‌فضلی بینابین است.

 

او با اشاره به شرایط استان‌ها برای استاندارانی با گرایش‌های مختلف سیاسی گفت: تفاوت در این است که اصلاح‌طلبان با شناسنامه‌ای که رفته و استاندار شده‌اند، نهادهای دیگر به آنها فشار می‌آورند اما چهره‌های اصولگرا راحت و بدون دغدغه هستند و هماهنگ با این نهادها کار خود را انجام داده‌اند.

 

او با انتقاد از نحوه انتخاب‌ استانداران در وزارت کشور تاکید کرد: برهمین اساس اگر بخواهید درباره عملکرد آقای رحمانی‌فضلی در انتخاب استانداران بگویید، شاید درست همین باشد. در واقع انتخاب‌ها همان‌طور که مشخص است، 50 درصد تقریبا اصلاح‌طلب و 50 درصد تقریبا اصولگرا در همه این پنج‌سال گذشته بوده است اما به جز آقای زمانی‌قمی، اوسط هاشمی در دوره اول و شاید یکی دو نفر دیگر از اصلاح‌طلبان که مشی اصلاح‌طلبی را در پیش گرفتند و براساس آن عمل کردند، اما بقیه تحت فشار بوده‌اند و اذیت شده‌اند.

 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به انتخاب استانداران جدید بیان کرد: در مجموع درباره روند جابه‌جایی‌ها همین که من به عنوان فردی از نسل انقلاب الان که اسامی را می‌بینم سه چهارم آنها را نمی‌شناسم این یعنی اتفاق خوبی است اما درباره گرایش‌ها و مسائلی از این دست طبیعتا از فردی مانند آقای رحمانی‌فضلی بیش از این انتظار نمی‌رود. آن دیگر مشکل آقای روحانی است که وزارت کشور خود را به دست یک اصولگرا داده است.

 

ناصری با اشاره به اجرای قانون منع بکاریگری بازنشستگان ادامه داد: همان‌طور که گفتم نمونه این جابه‌جایی‌ها اتفاق خوبی است اما به هر صورت با توجه به استثناهایی که بر اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان، رییس‌جمهوری و دیگران زدند این قانون تقریبا کارکرد و قدرت خود را از دست داد.

 

عضو شورای مشورتی رییس دولت اصلاحات در پاسخ به این سوال که اگر برهمین اساس که در مجلس پیش می‌رود، قانون منع بکارگیری بازنشستگان اصلاح شود، آیا این ایرادات از بین می‌رود، گفت: به نظر می‌آید اتفاقی که می‌خواستند بیفتد، رخ داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------