آخرین اخبار سیاسی

سلیمی نمین ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

سلیمی نمین : ۹۹ درصد زنان با هر نوع الزام در حجاب حساسیت ویژه دارند/ جامعه را به سمت لجبازی نبریم

سلیمی نمین در ادامه تصریح کرد: در مجموع به نظر می‌رسد مسئله اول این است که باید بر روی اشتراکات کار کنیم. به بیان دیگر آنچه مسلم است، این…

پروانه مافی: بند جنجالی مربوط به شهرداری‌ها از بودجه ۹۸ حذف شد



اخبار,اخبار سیاسی,پروانه مافی

پروانه مافی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور از حذف بند جنجالی مربوط به شهرداری‌ها در بودجه سال ۹۸ خبر داد.

مافی در گفتگو با انتخاب گفت: در جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها که به بررسی بودجه مربوط به کمیسیون‌ها اختصاص داشت، بند (ح) از تبصره ۶ بودجه ۹۸ که توزیع عوارض ارزش افزوده را توسط شورای برنامه ریزی و توسعه استان‌ها لحاظ کرده بود، حذف شد.

 

او با بیان اینکه شهرداری‌های کشور از این خبر خوشحال خواهند شد، افزود: در بند (ی) از تبصره ۶ هم که به منابع فصولی اشاره داشت، مقرر شد تا سقف ۱۰ هزار میلیارد ریال در اختیار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها قرار گیرد.

 

در بند ح. جزء "ه" تبصره ۶ بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور مقرر کرده بود که دولت توزیع عوارض ارزش افزوده موضوع جزء (١) بند (ب) ماده (٦)، قانون برنامه ششم توسعه بین شهرها، روستا‌ها و مناطق عشایری را به شورای برنامه ریزی و توسعه استان واگذار می‌کند تا این شورا‌ها بر اساس سیاست‌های مصوب، شورای مذکور را میان فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و ادارات امور عشایر توزیع کنند. این در حالی است که سال‌های گذشته همواره و همیشه سهم شهرداری‌ها از این عوارض تجمیعی به خزانه شهرداری‌ها واریز می‌شده است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------