آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

رئیس فراکسیون تولید و اشتغال: مجلس در بودجه 98 به دنبال تامین مطالبات مردم است



اخبار,اخبار سیاسی

رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در بررسی لایحه پیشنهادی بودجه 98 دولت به دنبال پاسخگویی به مطالبات و رفع مشکلات معیشتی مردم است.

به گزارش ایرنا، غلامرضا کاتب روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان های گرمسار و آرادان در سالن جلسات فرمانداری گرمسار با حضور استاندار سمنان، افزود: این روزها تحریم ها و بحران ارزی گریبان جامعه را گرفته است و اکنون پیگیری دغدغه های مردم در اولویت کاری نمایندگان مجلس و مسئولان قرار دارد.

 

رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جلوگیری از تعطیلی بنگاه های اقتصادی در شرایط تحریم ها مهم ترین وظیفه دولت است که در این راستا تمامی مسئولان باید به دستگاه های اجرایی‌ کمک کنند.

 

کاتب گفت: رکود در بازار و کمبود نقدینگی از چالش های اساسی فعالان اقتصادی است که مسئولان امر برای رفع مشکلات از این واحدهای صنعتی اقدام کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: رفع مشکلات اقتصادی جامعه با هم افزایی و همدلی مردم و مسئولان میسر است و با اتحاد می توان توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

 

کاتب اضافه کرد: گرمسار ظرفیت قابل توجهی در جذب سرمایه گذار و جذب جمعیت سرریز استان تهران را دارد و توسعه بخش صنعت غرب استان در بلند مدت به رونق اقتصادی در منطقه می انجامد.

 

رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بیش از 50 درصد واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان در شهرستان گرمسار فعال است که رفع مشکلات اقتصادی این بنگاه ها برای افزایش اشتغال ضروری است.

 

علیرضا آشناگر استاندار سمنان در برنامه ای یک روزه به شهرستان های گرمسار و آرادان در غرب استان سمنان سفر کرده است.

 

گرمسار غربی ترین شهرستان استان سمنان و دارای وسعت پنج هزار و 182 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 70 هزار نفر است، این شهرستان از شمال به دماوند، از غرب به ورامین، از شرق به شهرستان آرادان و از جنوب به کویر مرکزی محدود می شود و در 110 کیلومتری مرکز استان سمنان واقع شده است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------