آخرین اخبار سیاسی

سعید لواسانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش‌ها به تصمیم زاکانی برای ساخت مسجد در پارک قیطریه

سید سعید لواسانی از تصمیم زاکانی شهردار تهران برای ساخت مسجد در پارک قیطریه انتقاد کرد. به گزارش دیده بان ایران، سید سعید لواسانی امام جمعه…

تابش: مجلس نمی‌تواند تغییر چندانی در بودجه ۹۸ ایجاد کند



اخبار,اخبار سیاسی,تابش

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر اینکه نگاه نمایندگان به بودجه باید حفظ و ارتقاءمنافع ملی باشد، گفت: مجلس نمی‌تواند تغییر چندانی در بودجه ۹۸ ایجاد کند.

محمدرضا تابش عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی  در گفت وگو با تسنیم، با اشاره به بررسی لایحه بودجه سال 98 کل کشور در قوه مقننه  گفت: با توجه به مسائل و مشکلاتی که در کشور وجود دارد، نمایندگان مجلس باید از نگاه منطقه‌ای و استانی به بودجه پرهیز کنند.

 

وی افزود: با توجه به وضعیت اضطراری و خاصی که کشور با آن رو به رو است و تشدید تحریم ها باید نگاه نمایندگان به بودجه سال 98 معطوف به حفظ و ارتقاء منافع ملی باشد تا بتوان از این وضعیت عبور کرد.

 

وی ادامه داد: نباید بودجه به گونه‌ای تدوین و تصویب شود که برخی از مناطق و استانها بیشتر بودجه دریافت کنند و برخی محرم بمانند. دولت و مجلس باید در این زمینه همراهی لازم را داشته باشند.

 

عضو فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: موضوعی که در لایحه بودجه 98 وجود دارد این است که بودجه براساس مشکلات و تنگناهای موجود در کشور تدوین شده است و به نظر می رسد زمینه چانه زدن و بالا و پایین کردن ارقام و اعداد بودجه وجود ندارد، مجلس نمی‌تواند تغییر چندانی در بودجه ایجاد کند.

 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: شایسته است نمایندگان مجلس در جلسات علنی و غیر علنی در جریان روند بررسی بودجه قرار گیرند تا از لابی‌گری‌های برخی نمایندگان برای حوزه انتخابیه خود گرفته شود.

 

تابش تاکید کرد: انتظار می رود بودجه 98 به دور از  بخشی نگری در کمیسیون‌های تخصصی و کمیسیون تلفیق و با اتخاذ تصمیمات شجاعانه مبتنی بر کار تخصصی تدوین و تصویب شود تا نگاه ملی در بودجه حاکم شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------